TineSimbaNana Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 er dere fornøyd med det dere har fått? hva fikk dere? ^_^ EDIT: legg ut bilder å om dere vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Jeg fikk; Kjempefin klokke Rosa tastatur og rosa datamus. Rosa telefon (til skype) Rosa datamus(denne med diamanter), rosa stiftmaskin og rosa kalkulator Kjempefint halskjede som jeg har på meg nå En hvit tiger med baby. xD Altså, en voksen hvit tiger med en hvit baby tiger Toalettveske Svart belte med sølvdiamanter Vekkeklokke som har; digital clock and timer FM radio With alarm, sleep snooze & waking-up function (Skrev av, det står på engelsk) 500 kr En liten damestatu greie som man skal henge smykker på Sims 2 Året rundt Sims 2 Nattliv Sims 2 Arbeidsliv Ingen av dyrene fikk gaver i år, de andre har sitt første år her i jula, de har ikke vært nede i dag, men de skal i morgen altså. Jeg har kost med dem på soverommet i stedet. ^_^ Nå har jeg to marsvin på fanget. Kattene pleier å få noe godt til jul som er pakket inn, men ikke i år. Jaja, de får vel få gavene når det er sånn bursdagen dems kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 jeg lagde akkurat den samme tråden noen min før din, hehe: http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=30462 men vi kan godt bruke denne tråden i stede da ^_^ jeg fikk: 3300kr ^_^ nattpysj genser fleecegenser deilig lue shampoo og balsam som er kjøpt hos frisøren (weee, fint hår) boks med hundekopp i strikker spenner puma sokker kamera bag ny fiiiin jakke gavekort EDIT: simba og nana fikk svæære bein, de beina er større enn loppa *ler*, loppa fikk grise hale og griseøre. også fikk de en leke hver, loppa har også fått et halsbånd tidligere i uken, før juls gave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Godis til voffsen Blåser (føner med kraftig luft til å blåse pelsen tørr) Ett kjede Jakke (tynn, vindtett) Masse hår og hud produkter fra min onkel som forhandler det og fra venner Et nydelig, tykt, hvitt teppe Allerede en tråd om dette? *Dobbelpost, mod Emilie* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 eh jepp.. men jeg lagde den noen min før miss-pernille lagde sin men som jeg sa i den andre tråden, vi kan heller bruke den hun lagde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Hihi, så det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Så mye folk får o.O Jeg fikk et par bøker og en jakke, og championboka fra OESklubben. Og hundekurs, det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 jeg fikk: - guess klokke - nattkjole - pysjamas - sokker - dc sko - 3400 og 500 på gavekort - den nye hellbilles cd'n! - t-skjorte trur det var alt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Nå har jeg slått sammen trådene.. Jeg fikk (håper jeg husker alt): - radio/CD-spiller - 4 bøker - masse klær (blant annet genser, jakke, turbukse, "kose"bukse, topper og t-skjorter) - pysj - gavekort hos Diesel - penger - kjede - glass - ørepropper til Ipod og PC Hundene fikk (ikke av meg): - 5 leker - 2 tyggeballer med kjøttfyll - tyggepinner - Hunter-godbiter - halsbånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Jeg fikk: - Penger som skal brukes på hundene - Innrammet bilde av meg, Milo & Sniff - Diverse parfymer - Sminke osv - Smykker, øredobber osv - Nye hodetelefoner - Stoor, tøff beautybag med speil og oppheng - Tunika og genser - Grey's anatomy sesong 1 - Gavekort på platebutikk Og litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Jeg fikk Nytt objektiv til kamera 55-200mm Vinterjakke noen andre klær speil kopp i boks med hundemotiv sminke hmm husker ikke hva mer jeg fikk men skriver inn hvis jeg kommer på det Jo fikk en sølvskje også Turbo fikk Masse tyggebein av meg Stoor tennisball av søsteren min Biteleke med tennisball på av Gracie hunden til kusinen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Jeg fikk bl.a.: En kjempegod middag! Kamera (!) Kameraveske boka "dyrlege" av Trude Mostue "The golden compass"- ps2-spill Simcity Society pc-spill En slags håndverkbok (nissen og engler) 2-pack Bjørn Borg-truser Div. klær og et armbånd En pakke med penner, viskelær og blyant Dagbok Puma T-skjorte Lys og drops Ullsokker med et strikket hundehode på og en minisparegris (til pynt) Tyggis En blå plasrøgle til å henge på veggen (med sugekopper) og bruke som knagg Palestinaskjerf (den veninna hadde jeg ikke kjøpt gave til.. ooouuups!) Penger ..har sikkert glemt noe. Må også nevne at de to brødrene mine fikk el-gitar på deling. Oi, dette var mye. Fint å ha mange onkler og tanter... Dessuten har søskenbarn begynt å vokse opp, og jeg får gaver av noen av dem også.. Mor og far har aldri kjøpt så kostbare gaver som el-gitar og kamera før! (betalte litt av kameraet selv da) Herregud! Jeg har kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 13 par ( ) ullvang/nordheim sokker 5 bukser vinterjakke fra haglöfs 5 gensere hvite fine støveletter nye lacoste sko, 4 parfymer maange kremer showergel mm fra bodyshop spray,skum,shampoo, balsam og kur kjøpt hos frisøren (som lukter goodt) 2000 kr + gavekort Bergans sekk mye sminke, 2 par hansker lue snop. Perleøredobber smikefjærner bok med alle hunderaser + mye annet nyttig bjørnborg boksere ullundertøy Edit; Glemte vel det viktigste. Fikk 20.000 kr øremerket til lappen, kjøretimer osv. fra mormor&morfar. Aron: vinterjakke, strikkejakke, bommulsgenser fra puppia av tante. diverse bein og tyggesaker masse leker godbiter nydelig teppe som sikkert er beregnet for menneske babyer! hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Jeg fikk litt forskjellig, blant annet en bergansjakke jeg hadde ønsket meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Mange her som får mye i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Microbølgeovn Kari Traa ulljakke 2 Bjørn Borg boxere. 2 flasker vin Bestikk jeg samler på Bilder av tantebarn. Abonnement på Kamille. Gavekort på glassmagasinet En deilig myk fleece-aktig jakke Bergans rompetaske Lue Kokebok Glass-juleting til å henge i vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Glemte å skrive at jeg fikk votter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg fikk: Jakke (noe lignende bergans-jakke) En del gensere T-skjorter Sjokolade Øredobber Kodenavn Hunter på dvd Parfyme Varmeflaske Scrapbook-tusjer mascara Ringer 100 kr På deling fikk jeg og søsknene mine Nintendo wii og Guitar hero. Taika fikk godbiter og et skjerf det står 'for kul til å dresseres' på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg har fått masse rart i år Kjempe fornøyd. To gensre, to par hansker, string, seks rosendahl glass, to dessert-is skåler i samme type krus jeg fikk til min bursdag, to forskjellige kakeformer, kaffetrakter, liten kakebok, to forskjellige lysegreier, vin og shotglass, parfyme gavekort på 500 og gavekort på 1000 fr pappa, tusen kr fra B.mor(meg og B), sko og mini ipop(de to siste fra min kjære). Sikkert noe mere.. men det er dette jeg kommer på i farten. Diesel fikk tørrfisk, griseøre og okseøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar ll Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg fikk utrooolig mye gaver i år ^^ -Varmedress til stallbruk -Klubbjakke -Timberlang sko -Diverse sminke -Smykker ol. -Shampo, balsam og andre hud/hår produkter -5000kr -8GB minnebrikke til kamera -Diverse digg, sjokkis osv. -Sølvgaffel (til sett..) -Julekule -Toalettmappe -Kjempefint bilde av lillesøsteren min! -KAlender -Superundertøy -Ride/dressurkurs i romjula ah. det var så mye pakker. husker ikke mer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Tydelig å se hvem som bor hjemme ^_^ Merker at mine gaver har forandret seg hvertfall.. Gåsedunsdyne Kaffekanne To sengesett Linduk (!) Sølvskje i den serien jeg har Litt klær To bøker Skinnvotter Penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 I år fikk jeg verdens beste julegave: en knallrosa kjøkkenvekt! Mine sønner på 8 og 11 år har kjøpt noen julegaver selv for første gang og denne var det første de kjøpte: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Det var en veldig stilig kjøkkenvekt! Gutta dine har god smak! Fikk veldig mye fint, favoritten er gavekort på ryggmasasje! Min bestevenninne vet virkelig hva jeg trenger! Samboeren hennes gav med hjemmelagde gavekort på øvelseskjøring Ellers så fikk jeg et veldig fint smykke og strykejern av Tussie. Ganske dyktig hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Så mye fint folk har fått.. også så mye ^_^ Meg & Samboern fikk; - Hjemmekino-anlegg ^_^ - Litt div julepynt - Lysestaker - Glass - Sengetøy - Duker - Pynteting - Pizzafat - Marsipangris (Typen fikk) - Forkle,og oppvaskhåndkle (Jeg fikk) - 2 flasker - Penger under katergori pynteting går ganske mye av det vi fikk ^_^ Typen fikk munnspill m/ lærebok , digital prosjektor klokke,og gavekort av meg ^_^ Jeg fikk Dior-gavesett , ørepynt, og gavekort av han ^_^ + at av to venninner .. ei brevvenninne fikk jeg rosa sokker, rosa "hello kitty" lipgloss, rosa sånn badeting, og roooosa notebook ^_^ av ei venninne fra MSN fikk jeg en smartpost-eske FULL av godteri Videre ønsker jeg dere alle sammen en fredfull romjul, med øsnke om et GODT NYTT ÅR =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg fikk: 2700 kroner To bøker Sokker Hudpleie saker Hårpleie Fin topp Nydelig smykke fra gutten Parfyme fra de firbeinte i huset Perlesmykke og godteri superundertøy og noe annet dill dall ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar