Jeampi Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 http://www.altipianikennel.it/framekennel.htm Gå på "Navarre" *sukk* så utrolig vakker
Monika! Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 ååå :-o nyyydelig så stor å flott, digger ulveliknende hunder, ulver også for den del
MarieR Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 elsker tsjekkoslovakisk ulvehund! de er så ekstremt pene! ahhh...
Silje Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 Kjempe nydelige!! Liker også Sarlooswolfhound jeg!! Gå inn på denne siden, og trykk på foto's!! http://www.saarlooswolfhonden.nl/
Aya Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 De er helt sinnsykt fine.. I samme kategori er lyse grå og hvite siberian huskies, gjerne med blå øyne.. Ulv, ulv, ulv!!
Basse Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 åååå, så fine syns det er tøft at de ligner ulver
LouDan Skrevet 27. August 2005 Rapporter Skrevet 27. August 2005 Synes de røde Sarloos ligna utrolig mye på en rød Husky! Elsker sånn hunder!
Line_ Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Så nydelige :-o !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lazita Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 de er så utrolig fine, bare så synd de er ulovlig her i landet(forde de ligner formye på ulv) :?
Silje Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 de er så utrolig fine, bare så synd de er ulovlig her i landet(forde de ligner formye på ulv) :? Sarloos Wolfdog er lovlige...
Taz Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Sarloos Wolfdog er lovlige... Er sarloos wolfhound lovlig i norge?? :-o Det viste jeg ikke.. Kult!!!
Silje Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Er sarloos wolfhound lovlig i norge?? :-o Det viste jeg ikke.. Kult!!! Jeg mener da bestemt at de er det!! Har truffet et par på utstilling...
Djervekvinnen Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Ja flotte hunder, men tror ikke jeg ville turt å hatt en selv.Tror man må ha meget god erfaring med hunder før man skaffer seg en slik rase. Men de er nydelige å se på!
Silje Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Ja flotte hunder, men tror ikke jeg ville turt å hatt en selv.Tror man må ha meget god erfaring med hunder før man skaffer seg en slik rase. Men de er nydelige å se på! Nei, jeg kunne heller aldrihatt en slik hund!! Det står blandt annet på info sidene om dem at eierene helst ikke bør jobbe fordi hunden trenger folk rundt seg konstant.. de er enmanns hunder, de trenger STORE luftegrader, (båndtvang hele året) stikker lett av, usikre... Men utsenemessig er de perfekte!!
Wheaten terrier Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Så flott den hunden var!!! M;en de cairn terrierne var også skjønne da! Men vet ikke om jeg kunne hatt en sånn rase
Calina Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 De er helt sinnsykt fine.. I samme kategori er lyse grå og hvite siberian huskies, gjerne med blå øyne.. Ulv, ulv, ulv!! Ja....-har vært på kurs i helgen,og har vært så utrolig heldig å fått et 2 timers seminar fra Iditharod av selveste TEAM NORWAY !! Masse fine bilder,og JØSS jeg har (om mulig) enda mer respekt for disse menneskene og deres hunder.
Mirai Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 Stilige! Blir de trodd av andre mennesker når de sier det er en hund..? Jeg hadde ikke trodd det!
LouDan Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 PerOlav på canis har faktisk en slik en På hjemmesida hans er det bilde av den Runar Næss har også... PerOlav sin så ut som om den kunne gå løs på bildene... Kanskje den er unntaket som bekrefter reglen Det er bare ETT registrert individ av rasen i Norge..
Jeampi Skrevet 28. August 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2005 PerOlav på canis har faktisk en slik en På hjemmesida hans er det bilde av den Runar Næss har også... PerOlav sin så ut som om den kunne gå løs på bildene... Kanskje den er unntaket som bekrefter reglen Det er bare ETT registrert individ av rasen i Norge.. HVa er hjemmesiden til perolav?
LouDan Skrevet 28. August 2005 Rapporter Skrevet 28. August 2005 http://home.online.no/~perolav/tsu.htm Tenk! Je fant den Han hadde visst Tsjekkoslovakisk Ulvehund...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar