Jump to content
Hundesonen.no

Tjekkoslovakisk ulvehund

Jeampi

Recommended Posts

Ja flotte hunder, men tror ikke jeg ville turt å hatt en selv.Tror man må ha meget god erfaring med hunder før man skaffer seg en slik rase. Men de er nydelige å se på! :)

Nei, jeg kunne heller aldrihatt en slik hund!! Det står blandt annet på info sidene om dem at eierene helst ikke bør jobbe fordi hunden trenger folk rundt seg konstant.. de er enmanns hunder, de trenger STORE luftegrader, (båndtvang hele året) stikker lett av, usikre...

Men utsenemessig er de perfekte!!

De er helt sinnsykt fine.. I samme kategori er lyse grå og hvite siberian huskies, gjerne med blå øyne.. Ulv, ulv, ulv!!

Ja....-har vært på kurs i helgen,og har vært så utrolig heldig å fått et 2 timers seminar fra Iditharod av selveste TEAM NORWAY !! :)

Masse fine bilder,og JØSS jeg har (om mulig) enda mer respekt for disse menneskene og deres hunder.

PerOlav på canis har faktisk en slik en :P På hjemmesida hans er det bilde av den :P Runar Næss har også...

PerOlav sin så ut som om den kunne gå løs på bildene... Kanskje den er unntaket som bekrefter reglen :)

Det er bare ETT registrert individ av rasen i Norge..

PerOlav på canis har faktisk en slik en :P På hjemmesida hans er det bilde av den :P Runar Næss har også...

PerOlav sin så ut som om den kunne gå løs på bildene... Kanskje den er unntaket som bekrefter reglen :)

Det er bare ETT registrert individ av rasen i Norge..

HVa er hjemmesiden til perolav?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...