Gå til innhold
Hundesonen.no

Alle trådene vises som uleste


Recommended Posts

Helt plutselig, i forskjellige underforum, så vises alle trådene som uleste. Først var det Alt mulig et par ganger, så Hundesnakk og dermed Alt mulig igjen. Dessuten fungerer ikke 'Gå til siste uleste innlegg'-knappen slik som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Er dette noe man kan få fikset snart? Skikkelig irriterendes å gå inn, lese, gå ut, også er alle uleste... (dessuten fungerer jo ikke "siste innlegg", og jeg havner på siste innlegget jeg skrev i går hver gang).

EDIT: ellers er det flere feilmeldinger eller hva jeg skal kalle det. Når man skal skrive et nytt innlegg så står det under vedlegg, og samme feilmelding kommer opp når man trykker på "vis alle" på smilyes.

Feilmeldingen:

Fatal error: Call to a member function run_furl() on a non-object in /hsphere/local/home/mediasit/dyresonen.no/forum/sources/classes/class_display.php on line 664
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer hos meg og...

Men har ikke dette noe med evt. oppgraderinger som blir foretatt? Synes det er enormt mye av dette for tiden. Holder på å bli sprø av å forsøke å holde "track" med hva som er lest eller ei, er endel sider man leser igjennom iløpet av en dag på sonen nemlig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...