Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen 28.desember


TineSimbaNana

Recommended Posts

skal vi satse på helgen 8 desember da??

Jeg synes det :icon_redface: Jeg vil nemlig veldig gjerne være med på skogstur, og 8.desember er egentlig den eneste dagen jeg kan i helgene framover... *krysser fingrene for at det blir den dagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

hmmm... kanskje jeg skal henge meg på dere den 8 desember... hvis vi er velkommene da :lol: Ella trenger sårt litt sosialisering... hun er litt skeptisk til hunder (og mennesker) ennå.. Den 8 desember er hun 11 uker.

Kommer det flere valper forresten ? synes jeg leste noe om det lenger oppe her... hadde jo vært supert for vesla :P

Litt OT, men hvis det er noen her inne som bor i Dramme,Lier el Røyken kommune som har en valp (eller en snill, voksen hund) som kunne tenke seg å treffes for litt sosialisering i ny og ne - så hadde vi satt stor pris på det. Den vesle Tollerjenta mi trenger alle de positive erfaringene hun kan få :icon_redface: Ella er ikke den tøffeste valpen, hun trenger litt tid for å finne ut om ting er greit eller ikke, men så fort situasjonen er godtatt, så er hun en liten tøffing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... kanskje jeg skal henge meg på dere den 8 desember... hvis vi er velkommene da :icon_redface: Ella trenger sårt litt sosialisering... hun er litt skeptisk til hunder (og mennesker) ennå.. Den 8 desember er hun 11 uker.

Kommer det flere valper forresten ? synes jeg leste noe om det lenger oppe her... hadde jo vært supert for vesla :lol:

jeg vil gjerne ha med min valp, men jeg er ikke sånn kjempe stor fan av lang skogstur med valp, så om det blir det, er det en voksen jeg tar med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan søndag, men da kan jeg ikke før i et-to tiden.. for bussen går ikke før tolv-et.. da får jeg kanskje med meg ei vennine jeg å.. skal sende henne en melding i morgen ^_^ Hun jobber nemlig på lørdagene, og ville veldig gjerne være med på treff men håpet på at det ble treff en søndag.. engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • I mitt borettslag må man søke, men det blir stort sett innvilget. Her er det 36 leiligheter, og vi har vel periodevis vært opptil 5 stykker med hund samtidig. Helt uproblematisk, jeg har bodd her med hund siden 2013. Her er det ingen som blir kastet ut i hvertfall, vi eier jo leilighetene. Da måtte det vel isåfall være noe svært graverende, som at hunden bjeffer 24/7 eller går løs i fellesområdene, at man ikke plukker opp eller noe sånt. Normal folkeskikk og en grei hund holder lenge   Red: Må legge til, jeg sendte mail til ulike borettslag med spørsmål om hundehold før jeg begynte å gå på visninger, hunden hadde jeg allerede og det var uaktuelt å kjøpe noe et sted hun ikke var velkommen. Men alle jeg kontaktet var heldigvis positivt innstilt til hund.
    • Sjekk vedtektene for borettslaget, og faktiske forhold. Snakk med folk som bor der. Er det andre som har hund? Hvordan er toleransen i borettslaget? Det er ganske vanlig å ha punkter om at man kan bli kastet ut dersom hunden er til sjenanse. Og da kommer det an på hva naboene synes er "sjenanse". Det skal nok litt til, men det kan bli utrivelig om man havner i "feil" borettslag.
    • Vurdere å flytte dit. Pleier de å være vrang med å ha hund? Har hørt skrekkhistorier om at en plutslig kan bli hevet ut pga hund eller dyr.  Er det noen spesielle ting man må tenke på??  
    • Jeg bor i borettslag med hund  Var det noe spesielt du tenkte på?
    • Noen som har hatt, eller har hund i borettslag/sameie??    
×
×
  • Opprett ny...