Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt uheldig annonse kanskje..

Guest Gråtass

Recommended Posts

Guest Gråtass

Annonsen så slik ut:

Grunnen til at vi velger å selge vår hund,er ny oppdaget hunde allergi i vårt yngste datter.Det er en schæfer han.Han er 2,5 år,er veldig glad i mensker,barn å dyr,er lydig og leken.

Har stamtavle på han. Han er rein rase,har hatt han siden han var 6 uke gammel,har helse kort på han.Full vaksinert,IDmerket (med Mikrochip) AA/HD fritt.Smart og snill hund. Alle sine søsken er champion. En perfekt valg som utstilling hund eller en forbrukshund.

*Redigert bort muligheter for identifikasjon, min utheving*

Edit:Jeg syns den var litt morsom jeg da, selv om noen sikkert skal poengtere at vedkommende ikke har norsk som førstespråk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsen så slik ut:

Grunnen til at vi velger å selge vår hund,er ny oppdaget hunde allergi i vårt yngste datter.Det er en schæfer han.Han er 2,5 år,er veldig glad i mensker,barn å dyr,er lydig og leken.

Har stamtavle på han. Han er rein rase,har hatt han siden han var 6 uke gammel,har helse kort på han.Full vaksinert,IDmerket (med Mikrochip) AA/HD fritt.Smart og snill hund. Alle sine søsken er champion. En perfekt valg som utstilling hund eller en forbrukshund.

*Redigert bort muligheter for identifikasjon*

Edit:Jeg syns den var litt morsom jeg da, selv om noen sikkert skal poengtere at vedkommende ikke har norsk som førstespråk..

Uffda... joda, jeg ser humoren, men blir stressa på eiers vegne. Han burde nok fått hjelp til å få skrevet denne annonsen for å trekke interessenter...

Dessuten, allergi "i vårt yngste datter"... kjipe greier med den allergien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Det er ikke så lett å trykke seg ut alltid :lol: .

Denne er heller ikke så heldig med ordvalget: "Lite koselig hus til salgs".

Genialt! Jeg syns sånt er hysterisk morsomt jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Godt å ha noe å le av;)

Nei den skrivefeilen var vel ikke akkurat heldig:P Men ser med meg selv, enkelte ganger er jeg helt håpløs når det gjelder å skrive. Får ikke noe sammenheng i det hele tatt. Men dette gjelder også når jeg sier ordene muntlig å;P Altså noen ganger. Spesielt på dager jeg mener bevisst jeg skulle fortsatt ha ligget i senga:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...