Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser

Raksha

Recommended Posts

• Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Stemmer for der vi gikk sist jeg, skullerud. Da slipper vi en haug med hunder som ikke hører "med" oss. Jeg har hvertfall ymse erfaringer med ekebergsletta i fint vær.

*Puster lettet ut*. Vi kommer og vi kan veien! :tongue:

Skrevet
hihi.. Ja Shakk blir med! Tenker også jeg bare tar med han...

Og får meg er det samme hvor vi går...

Vi setter gjerne pris på en spor i gjesteboken/bloggen hihi

Da har vi lagt vårt hellige spor i gjesteboka :P Hehe

Avstemming: Skal jeg ta med pubertetslusa (les: Oscar) som trenger trening for å greie å slappe av rundt andre hunder eller Aysha som stort sett oppfører seg pent og er hypersosial?

Hmmm vanskelig... :P

Skrevet
hihi.. Ja Shakk blir med! Tenker også jeg bare tar med han...

Og får meg er det samme hvor vi går...

Vi setter gjerne pris på en spor i gjesteboken/bloggen hihi

Gleder meg til Borzoigutt. Vi har en ti år gammel tispevenn som likner veldig på ham! hun er skikkelig overlegen og kjempesøt. Dessuten liker hun meeeg! :P

Da har vi lagt vårt hellige spor i gjesteboka ;) Hehe

Avstemming: Skal jeg ta med pubertetslusa (les: Oscar) som trenger trening for å greie å slappe av rundt andre hunder eller Aysha som stort sett oppfører seg pent og er hypersosial?

Hmmm vanskelig... :P

Har ikke sett Oscar siden han var mikrohund, jeg... *hint hint*

Skrevet

Jeg vil også gjerne møte Oscar :P Synes du kan ta han med jeg... Jeg må også trene på å omgås andre hunder, og å oppføre seg... Men det er mer meg enn han, jeg blir så nervøs osv... Hehe.

Skrevet

Da blir det Oscar da :P Er ikke helt sikker på hvordan han er nå siden pappa har hatt han i det siste. Men han pleier å lage masse rare lyder når han ser en annen hund (kun når han er løs) for så å gå litt nærmere brå snu og løpe til meg igjen. Lille raringen.

Jeg gleder meg til å treffe pene Shakil, vakre Fibi, søte Chili, kule Abby, lille valpis Norma, morsomme Orry og flinke Josie

Puh, glemte jeg noen? :rolleyes:

Hvor skal vi egentlig gå?

Skrevet
Da blir det Oscar da :P Er ikke helt sikker på hvordan han er nå siden pappa har hatt han i det siste. Men han pleier å lage masse rare lyder når han ser en annen hund (kun når han er løs) for så å gå litt nærmere brå snu og løpe til meg igjen. Lille raringen.

Jeg gleder meg til å treffe pene Shakil, vakre Fibi, søte Chili, kule Abby, lille valpis Norma, morsomme Orry og flinke Josie

Puh, glemte jeg noen? :rolleyes:

Hvor skal vi egentlig gå?

SNORRE! Vi kan da ikke gå på møljetur uten Snorre! :shocked: Parkeringa på Skullerud, var det ikke?

Skrevet

ehmm kan jeg spørre når dette skal være? orker ikke gå tilbake i tråden :P Turbo har veeeldig lyst til å møte andre vovser og trenger også å trene på at andre vovser ikke nødvendigvis alltid MÅ lekes med :P

Skrevet

T- bane linje 3 Mortensrudbanen til Skullerud. Eller buss nr 70 til endeholdeplassen. (Skullerud T). Jeg vil gjerne gå så tidlig som mulig.

Skrevet
SNORRE! Vi kan da ikke gå på møljetur uten Snorre! :shocked: Parkeringa på Skullerud, var det ikke?

Snorre glemte jeg! Nydelige Snorre :P Hvordan kommer man seg dit fra Steinerud/Gaustad?

ehmm kan jeg spørre når dette skal være? orker ikke gå tilbake i tråden :P Turbo har veeeldig lyst til å møte andre vovser og trenger også å trene på at andre vovser ikke nødvendigvis alltid MÅ lekes med ;)

Hvis jeg ikke har tatt helt feil er det lørdag ca. kl.11 på parkeringa på Skullerud.

Skrevet
Snorre glemte jeg! Nydelige Snorre :P Hvordan kommer man seg dit fra Steinerud/Gaustad?

Hvis jeg ikke har tatt helt feil er det lørdag ca. kl.11 på parkeringa på Skullerud.

ehmehmehm hvem daag? :P

Hun skriver jo lørdag ;)

Skrevet

23 bussen til Ryen. Gå under ryenkrysset. Ta 70 bussen fra Essostasjonen i Enebakkveien. Pass på at du er på samme side som bensinstasjonen, elelrs drar du til byen! :P

Ser ut som jeg skal ta buss 70 fra *sjekke igjen* Dronningens gt (i Tollbugata), vet noen hvor det er?

Jeg kan være der fra 09.50 ;)

Skrevet

Da kommer vi til parkeringen på Skullerud lørdag klokken 11. Er det ingen andre der da, blir jeg sur :P

Med forbehold om fint vær, tar jeg med begge to. Gleder meg :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...