molly Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Da sees vi kl. 17 på Ekeberg. send meg en mld om det blir noen forandringer da, jeg drar ut nå og vet ikke om jeg får sjekket her nå mer før vi skal møtes.
Miriam Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Flott! Da melder jeg deg, molly, om det blir noen forandringer.
M.J Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Bussen min er ved Simensbråten kl. 17, så da kommer jeg 5 min. senere hvis det er greit?
Miriam Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Jepp, det går fint Skal videreformidle det til molly.
Peers Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Hyggelig at dere hadde en fin tur! Jeg håper å se folk 26. desember, Normalille savner de nye vennene sine (både tobente og firbente)
-Vilde- Skrevet 23. Desember 2007 Rapporter Skrevet 23. Desember 2007 *klippet* Normalille *klippet* Det er vel det søteste kallenavnet jeg har hørt Normalille Ayshalille, Oscarlille eller Zarinalille? *prøvesegfram* Men Normalille klinger perfekt!
molly Skrevet 23. Desember 2007 Rapporter Skrevet 23. Desember 2007 Takk for en fin tur Takk det samme... Snorre ligger nok å drømmer om Chili (riktig?), drømmedama, akkurat nå, han lager "rare" lyder... Alt for mørkt til bilder dessverre, men 26. blir det masse bilder! Gleder meg og til å treffe Normalille igjen...
Miriam Skrevet 23. Desember 2007 Rapporter Skrevet 23. Desember 2007 Takk for en fin tur Takk det samme... Snorre ligger nok å drømmer om Chili (riktig?), drømmedama, akkurat nå, han lager "rare" lyder... Alt for mørkt til bilder dessverre, men 26. blir det masse bilder! Gleder meg og til å treffe Normalille igjen... Ja, takk for turen Har vært uten PC frem til nå... Gjett hvilken hund som måtte ut i natt? Noen hadde spist for mye av noe de ikke skulle, og måtte plutselig ut... Vi gleder oss til neste tur og til å treffe Normalille igjen
Peers Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Skrevet 24. Desember 2007 Det er parkeringen vi har blitt enige om, ikke sant? Kl 12? Jeg gleder meg, og det gjør som sagt Normalille og! Orry gleder seg nok han også; han liker turene, selv om han kanskje ikke viser det så godt hele tiden Man er jo i sin egen verden, må vite...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar