Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke halsbånd har hunden din?


Poter

Recommended Posts

Syns det er penest og mest praktisk med rundsydde lærhalsbånd jeg. Så her er hverdagshalsbåndene våre:

Lunah sitt rundsydde helstrup i naturfarga lær.

DSC_0280lite.jpg

Sagas rundsydde halvstrup med kjetting.

DSC_0658redlite.jpg

Så har jeg et sånt et som jeg skal gi bort nå, evt kaste, svartfargen begynner å sprekke opp, men så kosta båndet bare 50 kr og da. Så hvis noen vil ha det, skrik ut.

DSCN7671.jpg

Disse her som jeg aldri bruker som også skal selges

DSC_0169.jpg

DSC_0161.jpg

Så har jeg et sånt bredt naglehalsbånd som det ligger et par bilder av her ute fra før.

Og dette:

DSCN5762lite.jpg

De to over syns jeg er veldig stilige, men jeg gidder aldri bruke de, de sliter på pelsen og er tungvinte å ta på :icon_redface:

Så har jeg jo noen valpehalsbånd da, som er minner.

Jo, også har jeg et kjedlig kjettingstrup som det kanskje ikke er noen vits i å poste bilder av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg skjemmes! Emma har bare to halsbånd, og ingen av de brukes.. Faktisk veit jeg bare hvor det ene er, det ligger i "hundeskuffa" :lol: Det er knalloransje og har refleks i seg. Vi fikk det med Emma da vi hentet henne som valp. Det andre er et kattehalsbånd i refleks som vi klipte av bjella på.

Jeg finner så lite halsbånd som passer Emma... Hater å kjøpe halsbånd via nettet, de gangene jeg har prøvd har de alle vært for store. I de 3 dyrebutikkene i byen har de bare rundsydde lærhalsbånd som er små nok til henne, og kattehalsbånd da. Var innom dyrlegen og tittet i butikken deres idag og der hadde de en del halsbånd i merket rogz for rogz eller dogz... Var noe sånt. De var pittesmå og hadde gode muligheter for å stille inn og ut. Et tips for dere med små hunder :P

Ellers har vi to seler... En camo puppiavest som vi ikke bruker nå om vinteren siden den ikke passer utenpå dekkenet og genseren, og en allac sele i størrelse 0 som er for stor når hun er naken men som passer supert utenpå dekkenet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...