Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke halsbånd har katten din?


Poter

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

bruker heller ikke halsbånd.. han er 10 år nå. å aldri hatt på seg halsbånd før.. Så da føler jeg ikke det er vits å kjøpe et..

SYntes ogs det er litt skummelt visst de henger seg fast.. Men visst du har noe me litt strikk i, så er det vel ikke så farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde halsbånd på min før, men etter jeg mista 8 halsbånd på en mnd gav jeg opp. Det viste seg at den ene katten min hjalp de andre kattene med å ta av halsbånda før han gravde dem ned i hagen :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg bruker halsbånd på begge mine katter.

Den svarte har Shagma & den lyserosa har Shakira

076092rangsxo7.jpg

076081ranggi3.jpg

dsc00052xc4.jpg

Så fine! Har du innekatter eller? Jeg tror ikke jeg hadde hatt "råd" til å bruke slike halsbånd på min utekatt. Før når han brukte halsbånd, kom han ofte inn uten, så er jo et ganske stort svinn sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min katt hadde opprinnelig et refleksbånd i grått med et lite hjerte på med navn og nummer..

Selvsagt klarte hun å miste dette (det hadde klips slik at det lett skulle falle av dersom hun satte seg fast), så nå har hun et annet bånd som er blått med noe perlegreier på, men kommer til å kjøpe et nytt i refleks da jeg synes det er viktig når man bor like ved en vei.

Her står det litt om halsbånd til katt Hvorfor bruke halsbånd til katten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...