HHC Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Hvor gammel er sonen nå? Når er første jubileumsfest?
Ingvild Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Ih, sonen blir tre år om noen ganske få dager vel? Tror jeg ble medlem en uke etter at det ble oppretta faktisk.
tm100021 Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 JEG vil vite den største tråden!
Ingvild Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Den største tråden er nok "Akkurat nå", selvsagt. Også minnes jeg en Nordenstam-diskusjon på forsommeren 2005 som kom opp i en 35 sider ca... Godt mulig det er diskusjoner som har vært lengre enn det også.
Guest Christine Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Hvor gammel er sonen nå? Når er første jubileumsfest? Tar jubileumsfesten på Hamar samme dag som vielsen til Mikkel & Monica
Espen Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Sonen fyller 3 år om en uke ! Inviterer alle til boller og brus hjemme oss meg Femidotten regner jeg med kommer da hun skal til Oslo??
Guest Christine Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Å! Det var jo kjempesmart! I know!
tm100021 Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Sonen fyller 3 år om en uke ! Inviterer alle til boller og brus hjemme oss meg Hvem dag og klokka? Nå vet jeg hvem t-bane ting jeg skal ta
Symra&Pippin Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Sonen fyller 3 år om en uke ! Inviterer alle til boller og brus hjemme oss meg Femidotten regner jeg med kommer da hun skal til Oslo?? Partytime! :icon_fun: banana
Guest Christine Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Sonen fyller 3 år om en uke ! Inviterer alle til boller i ovnen og rusbrus hjemme oss meg Femidotten regner jeg med kommer da hun skal til Oslo?? Sorry, kunne ikke dy meg! Men ja, vi tar det på NKK Hamar.
Shilamon Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Den største tråden er nok "Akkurat nå", selvsagt. Også minnes jeg en Nordenstam-diskusjon på forsommeren 2005 som kom opp i en 35 sider ca... Godt mulig det er diskusjoner som har vært lengre enn det også. Noen som kan legge ut en link til denne? Og i tillegg, hva var første diskusjonen på sonen? NSart hipp hurra da:)
tm100021 Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Sikkert bare å søke litt... Men Espen,.. Nå har du invitert oss... Jeg og Monica kommer... Nå vet jeg til og med HVOR du bor.
Wanderlust Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Sikkert bare å søke litt... Men Espen,.. Nå har du invitert oss... Jeg og Monica kommer... Nå vet jeg til og med HVOR du bor. Og vi kommer uansett nå altså.
Aya Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Noen som kan legge ut en link til denne? Og i tillegg, hva var første diskusjonen på sonen? NSart hipp hurra da:) Hoho, jeg vet ikke helt om du VIL ha link til NS/Klikker-diskusjonene.. De ble stengt, nesten hele gjengen *ler*
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Husket denne banneren jeg! (hadde ikke orginalen så det ble juleversonen jeg laget hihi)
Peers Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Husket denne banneren jeg! (hadde ikke orginalen så det ble juleversonen jeg laget hihi) Nååh, den var søt da Jeg vil være med på jubileumsfest, selv om jeg bare har vært medlem siden april i år :icon_fun:
Shilamon Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Hoho, jeg vet ikke helt om du VIL ha link til NS/Klikker-diskusjonene.. De ble stengt, nesten hele gjengen *ler* Jeg tror det kan være morro lesing...
MarieR Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Ingen som har det aller første banneret til sonen da? Det var en lek engang som jeg lurer på om slo "hva gjør du nå"..husker ikke hva den hett.
tm100021 Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...t=0&start=0 http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...t=0&start=0 http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=1169&hl= (Denne er på 30 sider! ) Noen gamle "spennende" diskusjoner...
HHC Skrevet 7. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2007 Sonen fyller 3 år om en uke ! Inviterer alle til boller og brus hjemme oss meg Femidotten regner jeg med kommer da hun skal til Oslo?? Selvfølgelig Sikkert bare å søke litt... Men Espen,.. Nå har du invitert oss... Jeg og Monica kommer... Nå vet jeg til og med HVOR du bor. Jeg og, jeg og! Om jeg finner frem fra Gardermoen til Espen så!
Ricco Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Ingen som har det aller første banneret til sonen da? Det var en lek engang som jeg lurer på om slo "hva gjør du nå"..husker ikke hva den hett. http://www.ivecoshero.com/grafikk/hundezonen.jpg tror dette er det første banneret..
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2007 Rapporter Skrevet 7. November 2007 Ja husker det banneret. Da var det ikke så mye aktivitet her, hihi. Se nå, for en utvikling!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar