Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei, ny her!

Monika!

Recommended Posts

Skrevet

hei hei :) fant en link på et annet forum og tenkte jeg skulle teste ut dette, so far so good hehe :wink: er ei jente som kommer fra trøndelag, er hundefrelst, og har en hund selv, en Border Collie på 2 måneder som heter Lucas. har også en katt på 3 år som heter Rasmuss(som er hu katt men jaja) dere får spørre dersom dere lurer på noe da :)

Skrevet
Takk :) er 17, ikke så langt unna deg hehe :wink: Verdal'n

Næmmen så skøy da :) Da må vi møtes engang! Er du på miljøtrening på verdal på onsdager?

Skrevet

Jepp klart d! :) nei?? er det det? hm må man ikke være medlem i noen klubb da? d hadde jo vært topp i såfall!

Skrevet
Jepp klart d! :) nei?? er det det? hm må man ikke være medlem i noen klubb da? d hadde jo vært topp i såfall!

Neida, er bare til å komme det :) Det er ved gamle e-verket. Miniatyrene begynner kl. 1800, og de store begynner vel 19 eller 20?

Skrevet

åja, da må jeg ta turen når bikkja har fått vaksinen sin! gamle e verket? hehehe..litt borte når det gjelder sånt :oops: :)

Skrevet
åja, da må jeg ta turen når bikkja har fått vaksinen sin! gamle e verket? hehehe..litt borte når det gjelder sånt :oops: :)

Hehe.. Samme her..

Rett over veien for folkeparken, bak frisk-gården, hvis det sier deg noe?

Skrevet

Åkei, noen fler spørsmål: Har du hatt hund før? Hva skal du bruke hunden til? Bare si fra hvis jeg kryss-forhører altså :) Blir bare sååå med når det kommer trøndere vettu!

Skrevet

nja, hehe hva har man ikke foreldre til :wink:

har hatt hund før ja, en Engelsk springer spaniel på fôr..blir lydighet og agility når han blir gammel nok.. hehe går greit ja! :):wink:

Skrevet

Velkommen hit til oss! Håper du vil trives, til tross for LiLi sitt 3 grads forhør :) :)

Skrevet

hehe :)

Haha, men ser nå at jeg her gitt LiLi skylden :P Det er jo Christina sitt tredje grads forhør du må tåle, ikke LiLi sitt :)

Skrevet

Haha, men ser nå at jeg her gitt LiLi skylden :P Det er jo Christina sitt tredje grads forhør du må tåle, ikke LiLi sitt :)

Hehe, tenkte på det jeg og :P Hun er nå både smart og nysgjerrig jenta mi ja, men riktig så utspekulert tror jeg ikke hun er :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...