Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

På turen i dag kom eg på å ta med meg kameraet mitt, så jeg knipset noen bilder :wink:

Lille tispa mi :wink:

cute.jpg

Jeg er en kanin!

rabbit.jpg

Synes hun ser skikkelig skummel ut i fjeset på dette bildet! :)

devil.jpg

Hæ? meg du snakker til??

mrnings.jpg

hvordan kommer dette til å gå!?! hehe :)

ups.jpg

mårnings :wink:

stn.jpg

Skrevet

Hadde du flat før? følger visst ikke helt med her :P Bilde??? :)

Ja, jeg hadde flat før :) Hun ble avlivet rett før jul i 2003.. gammel og trøtt.. savner henne veldig :P

Tror ikke jeg har bilder av henne inne på pc'en, menskal se omjeg klarer å rote frem noen som jeg kan scanne inn :P

Skrevet

Ja, jeg hadde flat før :) Hun ble avlivet rett før jul i 2003.. gammel og trøtt.. savner henne veldig :P

Tror ikke jeg har bilder av henne inne på pc'en, menskal se omjeg klarer å rote frem noen som jeg kan scanne inn :P

Uff, så trist.. :P

Men vil gjerne se bilder :P

Skrevet
På turen i dag kom eg på å ta med meg kameraet mitt, så jeg knipset noen bilder :wink:

Lille tispa mi :wink:

cute.jpg

Jeg er en kanin!

rabbit.jpg

Synes hun ser skikkelig skummel ut i fjeset på dette bildet! :)

devil.jpg

Hæ? meg du snakker til??

mrnings.jpg

hvordan kommer dette til å gå!?! hehe :)

ups.jpg

mårnings :wink:

stn.jpg

nååååååh! så skjønn!! tror det er den skjønneste Flatten jeg har sett!! :) flatter er nydelige... hunder med masse liv og livsglede :P

Skrevet

mange ser like ut... men så er det noen få som skiller seg ut :) har noen sett den nye sjokolade brune fargen!? ikke den lysebrune, men sånn skikkelig mørke brun. Den er fiiiiin!! :)

Skrevet
mange ser like ut... men så er det noen få som skiller seg ut :) har noen sett den nye sjokolade brune fargen!? ikke den lysebrune, men sånn skikkelig mørke brun. Den er fiiiiin!! :)

nei, har visst ikke det. OT igjen :)

Skrevet

møtte en sjoko brun labbs på hundetreff vi(jada, vet du snakket om flat`s :P) den var også nydelig! men må si jeg liker de gule best jeg da.. :)

nydelig tanja var! kjempefin, og så spreten! :P