Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er din favoritt-smiley?

Huldra

Recommended Posts

Skrevet

Jeg føler for å starte en tråd med masse mening og innhold, så derfor lurer jeg på hva som er din favoritt-smiley her på sonen, og hvorfor? Vi har jo så mange fine å velge i! :)

Min favoritt er :P skulle ønske jeg kunne bruke den oftere..

Hvorfor? Fordi den virkelig lever opp til navnet sitt; Frantic. Den får meg til å le eller humre hver gang jeg ser den, og hvis jeg er trist og lei en dag, hjelper det å tenke på den, så kommer jeg i godt humør igjen. :)

Hipp hurra for :P:D:P:):) !

Skrevet

Favoritten er desidert: :whistle: med disse på delt andreplass: :frantics: og :glare: fordi den er så fryktelig snurt:p

Skrevet
:pirate: denne fordi den er ensom, undervurdert og trenger å få vist seg litt. Savner en sånn *knis* (Le med hånden over munnen). Den bruker jeg masse på msn.
Skrevet

Liker og liker.. Jeg bruker :rolleyes: ganske mye har jeg lagt merke til.. Denne :glare: har og en tendens til å dukke opp ofte (og jeg savner den når jeg skriver blogg). Også syns jeg denne :whistle: er litt søt, han ser skikkelig lei seg ut.. hehe - Denne :frantics: er kjempesøt, men passer ikke så ofte inn - men jeg er kanskje litt negativ, ser det ut til *ler* Men jeg og savner den gamle LOL-ikonsaken.. Og jeg bruker vel :) og :) forholdsvis ofte og?

Men himle med øynene er nok den jeg bruker mest.. hehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...