Gå til innhold
Hundesonen.no

Liten hjernesjekk


Shilamon

Recommended Posts

Herregud, det eneste jeg oppnådde var at jeg begynte å "skjegle" og det plutselig var to damer som gikk i "feil" retning :lol:

Jeg stirret og stirret på det lille av skygge under henne og gjorde videre som det sto der, men det funket som sagt dårlig...

EDIT: Der fikk jeg det til, damen gikk andre veien.. aner ikke helt hvordan men det var noe med skyggen og det og ikke se rett på selve siluetten... wee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar pekeren på skyggen og jeg får henne til å hakke å snu frem og tilbake som jeg vil..Jeg måtte jo kødde litt ekstra med henne selfølgelig.Fatta ikke vitsen med dette jeg?Det hadde jo ikke noe med hvor jeg så hen,men hvor pekeren stod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste så snurrer hun bare mot klokka, og en sjelden gang med klokka. Og jeg får ikke snudd henne. Kan kontrollere farta til en viss grad bare. Så den kreative delen av hjernen min lever sikkert sitt egent liv, og bare funker når den selv vil...

Men jeg kan se to damer hvis jeg vil da. Det må vel gi ekstrapoeng. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke dette bare tull da? Uansett, hos meg går hun med klokka,og jeg har store vansker med å snu henne andre veien :)

Jeg stemmer også for at dette bare er tull, hun gjør jo bare som hun selv vil <_< Og det er å snurre med klokka...

Og nei, jeg nekter å innse at det er hjernen min som er teit. Dama er teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...