Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Frognerparken?


-Vilde-

Recommended Posts

Kunne tatt han med, men han hater at jeg trener med Aysha, og det kan bli bitte litt vanskelig å trene to hunder på en gang :icon_redface:

EDIT: tar med trollet jeg (les: Oscar) han har en sånn skummel test på kurset sitt, og vi må trene på å hilse rolig og behersket :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Da kan jo i hvert fall vi ha en trenings"date", og håpe at flere hiver seg med :icon_redface:

Mulig jeg har et ærend i Oslo da, så får se om hund er med eller ikke. Isofal Bocca. Selvom ho ikke kan en dritt, har ho godt av å lære seg å holde seg på avstand, hilse og alt som hører til :icon_redface: så kan vi trene på sitt og dekk hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig trening, og takk for at jeg fikk forelske meg i Oscar igjen... :icon_redface:

Vi var vel kanskje ikke så flinke til å hjelpe deg med den hilse-treningen, men... Men om du synes det er et stort problem, kan han jo bare flytte til meg (Snorre blir kanskje ikke like fornøyd men, jeg tror han kanskje syntes han var en smule for glad... :rolleyes: )

Gleder meg (tror jeg...?) til bilder... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig trening, og takk for at jeg fikk forelske meg i Oscar igjen... :icon_redface:

Vi var vel kanskje ikke så flinke til å hjelpe deg med den hilse-treningen, men... Men om du synes det er et stort problem, kan han jo bare flytte til meg (Snorre blir kanskje ikke like fornøyd men, jeg tror han kanskje syntes han var en smule for glad... :rolleyes: )

Gleder meg (tror jeg...?) til bilder... :icon_redface:

Jeg synes det burde være en egen test for de som har labbis hvor å overfalle dommeren er helt topp karakter :devil: Snorre hadde nok fått kjørt seg med lille Oscar i hus :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra actionbilder... :rolleyes: Det så faktisk "verre" ut på bildene enn det var, de lekte da ikke sååååå voldsomt....?

Hehehe nei, det er mye tenner vet du :icon_redface: Syns Lita var flink til å ikke leke altfor mye schäferlek med Snorre idag jeg da :icon_redface: Og du får komme deg på msn hvis du vil ha bilder :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke i morgen allikevel, LP samling med konkuransegruppa i hele morgen (6timer lp trening! Gleder meg!) så vi får ikke tid :lol:

Blir gjerne med en annen gang, men kanskje vi skal prøve å finne et mer treningsvennlig sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
    • Jeg ville nok tenkt over hvorvidt hundene vi omgikkes var vaksinerte og friske, og ikke la valpen hilse på tilfeldige fremmede hunder. Jeg ville definitivt ikke oppsøkt hundeparker, f.eks. Men ellers tenker jeg at det er relativt trygt her i Norge så lenge man tenker seg litt om.
    • Nei. Jeg tenkte ingenting på begrensninger rundt andre hunder før 12 ukers vaksinen. Tilfeldigvis tok vi vaksine samme dag som valpekurset skulle ha første dag hvor valpene var med. Men jeg ville ikke latt det begrense meg heller.
    • Ser her på forumet at flere får/har fått valp i år. Herlig ❤️ bilder av de søte små ❤️ En ting jeg lurer på; de fleste henter valpene ca 8 uker gamle. Og så skal de vel vaksineres rundt 12 uker gamle: I denne perioden begrenser dere kontaktene med andre hunder, eller er dette med smitte ikke noe dere tenker så mye på? Venter dere med valpekurs til valpen er vaksinert?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...