Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Frognerparken?


-Vilde-

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Kunne vi tatt det senere enn 12 denne helgen? Jeg jobber til 1430 :blink: Jeg har veldig lyst til å komme... Ikke for å trene egentlig, men for å treffe dere :blink: I tillegg blir det fin sosialisering for Norma, vi kan gjerne sitte å se på mens dere trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vi tatt det senere enn 12 denne helgen? Jeg jobber til 1430 :P Jeg har veldig lyst til å komme... Ikke for å trene egentlig, men for å treffe dere :lol: I tillegg blir det fin sosialisering for Norma, vi kan gjerne sitte å se på mens dere trener.

Det går bra for meg ihvertfall! Og jeg vil jo ikke gå glipp av en sjanse til å treffe lille Norma :P Skulle gjerne ha tatt med begge dyrene, men Oscar tåler ikke at jeg går mer enn en meter fra han så det blir bare Aysha :D

Skal vi si 15.00? Ved monolitten frognerparken lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra for meg ihvertfall! Og jeg vil jo ikke gå glipp av en sjanse til å treffe lille Norma :P Skulle gjerne ha tatt med begge dyrene, men Oscar tåler ikke at jeg går mer enn en meter fra han så det blir bare Aysha :lol:

Skal vi si 15.00? Ved monolitten frognerparken lørdag.

Det høres veldig bra ut for vår del i hvert fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har fri søndag *hint-hint*

Da er ihverfall jeg i barnedåp.. Ja de yngler noe innmari i denne familien min :D

Tror kanskje jeg kan til lørdag...Men vet ikke sikkert før imorgen.

Men hvordan kommer man seg fra Oslo S til frognepraken :rolleyes: ?

Ta hvilken som helst bane til Majorstua og gå derfra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...