HildeM Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Gratulerer med valper! Håper det går bra med den minste.. Lykke til!
xxx12345 Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Det var noen herlige nurk Krysser fingrene for at alt går bra med den minste!
Arielle Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 grattulerer sååå masssse ^_^ de var nydelige både valper om mor. . håper alt går bra med den miste det er fælt nor ikke er som det skal. .
Raksha Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Grattis med valper! Knøttis hilser og sier at de valgte en flott dato å komme på. Håper det går bra med den minste frøkna også!
Peers Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Vi krysser fingre og labber for minstefrøken, og håper det ikke er noe alvorlig!
Kjerstii Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Gratulerer med fire valper Også håper vi selvfølgelig at det går bra med hu minste!
Caroline Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Desverre Hun klarte seg ikke. Hun kasta etter pusten og fikk det aldri til. Vi la henne som et siste forsøk innpakka i teppe mellom varmeflasker, og der sovna hun..
Symra&Pippin Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Sender deg masse trøstens tanker! Sånn er nå naturen en gang innrettet, noen valper er for svake til å leve opp. Trøst deg med de tre andre, det er tross alt tre små mirakler som ikke hadde eksistert uten deg!
Marianne Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Huff Det var tris da... Hvordan tok hundemoren det...?
Caroline Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Ja, jeg tenkte som så at det var bedre nå enn i morgen eller neste uke, om det først var noe galt.. Sist kull mista vi en på 6 uker, og det var helt forferdelig. Har tatt noen bilder etter de tørka, de kommer etterhvert.
lo:co Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 HUff, så trist å lese Går det greit med resten...?
Marianne&Java Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Off så trist med den minste... Men ja, det er jo klart det at det er bedre at det skjer nå enn når hun var litt eldre. Men er jo ikke noe ålreit uansett. MEN, du har 3 valper som har klart seg Gratulerer så mye
Caroline Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Huff Det var tris da... Hvordan tok hundemoren det...? Jeg tok henne vekk mens hun spiste. Hun kikket litt rundt og så etter om det var noen andre som kunne ha tatt henne vekk, men det var greit. Hun roet seg med resten.
Yodel Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Uffameg. Slikt er forferdelig trist! Men som du sier: Det er nesten bedre jo tidligere det skjer... Iskj. Men du kan iallefall kose deg med de 3 andre jentene *Klemmepå*
Raksha Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Det var trist. Håper alt er bra med de tre andre.
Marianne Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Jeg tok henne vekk mens hun spiste. Hun kikket litt rundt og så etter om det var noen andre som kunne ha tatt henne vekk, men det var greit. Hun roet seg med resten. Godt hun tok det pent da *trøsteklem*
Caroline Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Å holde 3 valper og ta hodebilder er hverken enkelt eller helt trygt, så her kommer en heller dårlig montasje
Buster Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Gratulerer med de tre! Synd med den fjerde
Symra&Pippin Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Å for noen rørende små snusk! (Men jeg må jo tilstå at jeg synes valper er søtest når de har fått noen uker på baken!)
Toya Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 og skjønne Jeg har alt plukket meg en favoritt hihi...
Caroline Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Å for noen rørende små snusk! (Men jeg må jo tilstå at jeg synes valper er søtest når de har fått noen uker på baken!) Helt enig, nå er de bare små rotter med kule ører Bare vent, når de blir 4-5 uker skal jeg love dobling av antall medlemmer på sonen som ønsker seg sheltie
Wanderlust Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Helt enig, nå er de bare små rotter med kule ører Bare vent, når de blir 4-5 uker skal jeg love dobling av antall medlemmer på sonen som ønsker seg sheltie Og jeg skal smugle med meg en hjem ^_^
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar