helle Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 så masse herlige bilder Fikk litt lyst på sheltie nå jah
Renate A Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Så utrolig nydelige!! Og det sier jeg som egentlig ikke er sååå glad i valper Kjempe søte der de sover sammen også de valpe magene...også de små potene da...elsker valpe poter
Caroline Skrevet 6. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2008 Takk Ja, lille Tia fikk ikke navnet sitt uten grunn. Blanditia betyr; blandishments, attractions, allurement, charm. Hun fikk navnet kun timer gammel, og den følelsen har ikke endret seg
swimzy Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 åhhh hjelp, noe sååå nydelig...farlig å se slike tråder, blir sååå valpesyk
PhoNuLi Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 åååh, såå fantastisk nydelige de er Er super misunnelig nå
Caroline Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 *titte bort på 3 herjende små hårballer* Ja, dere har faktisk litt å være misunnelig på De er så herlig skjønne og lekne, og fryktelig lite masete, noe som selvsagt er herlig. De skal jo være her 3 uker til (dvs. jeg håper jo en blir, hehe, men en er litt mindre styr enn 3), men det frister likevel til gjentagelse ja Godt vi planlegger 2 kull til innen 1 års tid
Bambings Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Nydelige! De små magene, det er jo ikke til å holde ut å se på! Er litt avansert type tortur det du driver med her inne
Caroline Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 En hel uke siden sist jeg plaget dere altså.. Vel, dere slipper ikke unna :closedeyes: 6 uker gamle, vekt og høyde: Iora: 2225 g., 20 cm. og 8,5 cm. haser Tia: 1665 g., 19 cm. og 8 cm. haser Nigna: 2170 g., 20 cm. og 9 cm. haser Jeg måler det som måles kan, haser er visstnok en god indikator på voksenstr. Størst vektoppgang har Nigna hatt, jeg tror hun blir på den større siden. Mye av grunnen til ujevn str. i kullet er at moren til Saeta kun er 33 cm. og faren er på øvre tillate høyde, dermed skal det ganske mye til å få et jevnt kull i denne generasjonen. Nigna har vi hatt mange napp på, men ingen har "stemt" så langt. Jeg venter på svar fra to nye nå, så får vi se. Starter med ståbildene denne gangen jeg. Først ut er Iora Deretter Tia Og Nigna Også noen bilder vi har tatt ute idag. Strevde for å få et perfekt bilde til annonsen min i medlemsbladet (skryteannonse) Annonsebildet
Marthe Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Jeg vil ikke se den annonsen Hvem klarer å si "nei"? Utrolig flotte valper!
Caroline Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Jeg vil ikke se den annonsen Hvem klarer å si "nei"? Utrolig flotte valper! Det er mer en skryteannonse dette da, den kommer i medlemsbladet vårt en gang i mars. Skryt må være lov Også må vi jo fortelle siste nytt og framtidsplaner og slikt i sånne annonser
Aussieglis Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Gåsj, hvorfor er valper så søte?? Sheltievalper var visst intet unntak gitt! Høøøøøøøy AWWW faktor ja!
Raksha Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Veldig høy AWfaktor, ja. Nudlingene!
giggi Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Har vært litt redd for å gå inn i denne tråden... Så søte! At det går ann....
Peers Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Fortsatt nydelige Og igjen; tiden flyr, er de 6 uker allerede?
Susa Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Huff, nesten litt slemt å legge ut sånne bilder. De er jo bare helt skjønne. Farlig å se på bilder.
Caroline Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Småbarna var 7 uker i går Iora: 2530 gram, 21 cm. høy og 9,5 cm. på hasene Tia: 1930 gram, 20 cm. høy og 9 cm. på hasene Nigna: 2480 gram, 21 cm. høy og 9,5 cm. på hasene Har heldigvis litt tid på å bestemme hvilken som blir, for jeg er fryktelig vinglete. Det står stadig mellom Tia og Nigna. Tia er übersøt, nydelig uttrykk, men har den dårligste fronten av de tre, med fare for at hun kan få litt kort nakke. Nigna er også nydelig i uttrykket, velvinklet foran og bak, og beveger seg råbra. Men hun hadde et hopp i veksten sist uke, så derfor er jeg skeptisk. Håper ikke hun virker å bli for stor. Eieren av pappaen skal være med på øyelysningen på onsdag og hjelper meg å plukke ut da. Øyelysningen er jo også et poeng, jeg beholder selvsagt ikke om det viser seg at favoritten har colobom, men crd er ikke verdens undergang. Spennende er det ihvertfall. Bilder, of course Tia og Nigna Nigna Yrja og Nigna Iora Iora, Tia og Nigna. Se bort fra det trøtte trynet til Nigna, hun lå nemlig og sov Iora, Nigna, Tia Nigna Tia Iora Jepp, det var det for idag
Guest 2ne Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Har heldigvis litt tid på å bestemme hvilken som blir, for jeg er fryktelig vinglete. Det står stadig mellom Tia og Nigna. Tia er übersøt, nydelig uttrykk, men har den dårligste fronten av de tre, med fare for at hun kan få litt kort nakke. Nigna er også nydelig i uttrykket, velvinklet foran og bak, og beveger seg råbra. Men hun hadde et hopp i veksten sist uke, så derfor er jeg skeptisk. Håper ikke hun virker å bli for stor. Oh, I'm good! Se hva jeg skreiv for "lenge" siden: Jeg liker Nigna (hvordan uttaler du det, forresten?) jeg! *ler* Lykke til med øyelysning på onsdag
Caroline Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Oh, I'm good! Se hva jeg skreiv for "lenge" siden: *ler* Lykke til med øyelysning på onsdag Jeg vet Du er vel den eneste som har likt henne (?) av de her inne (mens hannhundeier har vært enig med deg fram til hun hoppet i vekst). Takk for det
Kristiin Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 Astra (Iora): 2225 g., 20 cm. og 8,5 cm. haser Flav(i)a (Tia): 1665 g., 19 cm. og 8 cm. haser Nigna: 2170 g., 20 cm. og 9 cm. haser har valpene fått nye navn?
Caroline Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 har valpene fått nye navn? De får jo nødvendigvis nye navn der de skal bo Jeg tvinger jo ikke kjøpere til å beholde kallenavnene jeg har brukt så langt.
Yodel Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 flotte bilder av HERLIGE valper. Har ikke lest hele tråden nå, men er alle solgt?
Caroline Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2008 flotte bilder av HERLIGE valper. Har ikke lest hele tråden nå, men er alle solgt? Hurra for useriøse kjøpere, så nei, tror alle har vært bortbestilt minst to ganger hver. Men én er sikker, og egentlig er det likegreit at jeg ikke har lovet bort noen videre, ettersom jeg aldri greier å velge. Aud Jorun skal hjelpe meg å plukke på onsdag, og etter det kan jeg begynne å kikke meg om etter en kjøper til den som er igjen. Mye lettere når man vet hvilken det er snakk om.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar