Mud Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Noen som blir med? Skal være på majorstuen kl 16-17, så det må bli på formiddagen.
Peers Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Jeg har veldig lyst i hvert fall. Det er mulig jeg jobber, men hvis vi kommer fram til et konkret tidspunkt skal jeg se om jeg kan få lurt meg unna
turbogutten Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 kanskje jeg blir med Er ferdig med å sitte barnevakt mellom 0200 og 0400 så da blir det noen timers søvn på meg også er jeg klar for å trene Skal begynne på kurs igjen på mandag så er greit å få ruska opp litt Si tid og sted så skal jeg prøve å våkne i tide hehe
Mud Skrevet 10. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Sted er samme f.. for meg..Gjerne et sted med forstyrrelser og aller helst et sted jeg slipper å liksom skulle lukeparkere :angel: Bare jeg er i Majorstua innen 16-17 så spiller heller ikke tidspunkt noen trille. MEN Loke får ikke hilse på noen, vi har et lite problem med oversosial hund. Spesiellt hunder under knestørrelse får ikke lov å hilse de er nemlig det mest fantastiske i hele vide verden, jo mindre de er jo mer elsker han de :glare: (og nei, han elsker ikke å tygge på de bare fordi han er stor og svart, han tror bare at han er like liten selv)
ida Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Jeg er på jobb i Drøbak hele dagen, men dere kan godt få låne Fibi.
M.J Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Æsj, er på kurs. Skulle gjerne ha trent Chili sammen med andre belgere, litt vanskeligere å konsentrere seg da.
Mud Skrevet 10. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Så irriterende få som kan da! Marianne! Kan vel ikke la skolen ta over livet ditt vel! <_<
Marianne Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Så irriterende få som kan da! Marianne! Kan vel ikke la skolen ta over livet ditt vel! <_< Hehehe så nærme eksamen (ja jeg vet...IGJEN) så må jeg nesten det assa.. Men hvis du kan ta deg sammen og ikke jobbe så mye så går det kanskje ann å leke litt innimellom vet du *flirer*
Mud Skrevet 10. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Hehehe så nærme eksamen (ja jeg vet...IGJEN) så må jeg nesten det assa.. Men hvis du kan ta deg sammen og ikke jobbe så mye så går det kanskje ann å leke litt innimellom vet du *flirer* Nå burde du snart være så utstudert at du er klar for å stikke litt i Loke gutt*knis* Jobber ikke mye lengre jeg! Problemet er resieveien :glare:
Marianne Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Nå burde du snart være så utstudert at du er klar for å stikke litt i Loke gutt*knis* Jobber ikke mye lengre jeg! Problemet er resieveien :glare: Hihihi jo jøsses, er på andre året av fem, også må jeg studere videre på hunder etter det, men pytt sann, straks klar for å stikke på Lokeliten Og reiseveien har vel ikke blitt noe lengre nå enn i fjor vel
Mud Skrevet 10. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Hihihi jo jøsses, er på andre året av fem, også må jeg studere videre på hunder etter det, men pytt sann, straks klar for å stikke på Lokeliten Og reiseveien har vel ikke blitt noe lengre nå enn i fjor vel Bensin på gammel merce er någet dyrere enn diesel på peugot 02 modell Har regnet ut at jeg bruker over 4000,- i mnd bare til og fra jobb!
Marianne Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Bensin på gammel merce er någet dyrere enn diesel på peugot 02 modell Har regnet ut at jeg bruker over 4000,- i mnd bare til og fra jobb! Heheheh ja fiiiiine hundebilen din!
Raksha Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 MEN Loke får ikke hilse på noen, vi har et lite problem med oversosial hund. Spesiellt hunder under knestørrelse får ikke lov å hilse de er nemlig det mest fantastiske i hele vide verden, jo mindre de er jo mer elsker han de :glare: (og nei, han elsker ikke å tygge på de bare fordi han er stor og svart, han tror bare at han er like liten selv) Hva med ei tispe under knestørrelse med løpetid. Utfordring nok? Neida, vi holder oss unna enn så lenge.
molly Skrevet 10. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2007 Dårlig dag!! I hvert fall tidspunkt! 16-17 tida hadde passet myyyyyye bedre...
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Å...er så misunnelig på dere! Jeg og vil trene og ha treff og slikt med sonen folk!
M.J Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2007 Kurset er avlyst, så vi blir gjerne med
Mud Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Ah! Flott, da er vi tre i det minste;) Ikke kjempestort oppmøte men vi får i det minste trent litt... Når og hvor passer det? Vigelandsparken? Edit: Rakhsa, Tispe med løpetid under knestørrelse er perfekt for min del
M.J Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Frognerparken er greit for meg, tid er egentlig det samme.
Mud Skrevet 12. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Skal vi si kl 14? Da får jeg tid til å samle meg litt før vi drar:P
M.J Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Det passer bra for meg. Edit: Hvor skal vi møtes forresten?
Peers Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg kan dessverre ikke komme, men dere får ha en fin trening! Så krysser jeg fingrene for at det kan gjentas ved en senere anledning
Raksha Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2007 Edit: Rakhsa, Tispe med løpetid under knestørrelse er perfekt for min del Stiller henne til treningsdisposisjon for dere ved neste løpetid, jeg. Hun er skada nå, så trenger noen rolige dager. Husk bilder fra treningen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar