Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening i frognerparken kl 15


Mud

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

kanskje jeg blir med :P Er ferdig med å sitte barnevakt mellom 0200 og 0400 så da blir det noen timers søvn på meg også er jeg klar for å trene :P Skal begynne på kurs igjen på mandag så er greit å få ruska opp litt :lol:

Si tid og sted så skal jeg prøve å våkne i tide hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sted er samme f.. for meg..Gjerne et sted med forstyrrelser og aller helst et sted jeg slipper å liksom skulle lukeparkere :angel:

Bare jeg er i Majorstua innen 16-17 så spiller heller ikke tidspunkt noen trille. MEN Loke får ikke hilse på noen, vi har et lite problem med oversosial hund. Spesiellt hunder under knestørrelse får ikke lov å hilse de er nemlig det mest fantastiske i hele vide verden, jo mindre de er jo mer elsker han de :glare: (og nei, han elsker ikke å tygge på de bare fordi han er stor og svart, han tror bare at han er like liten selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende få som kan da! :P

Marianne! Kan vel ikke la skolen ta over livet ditt vel! <_<

Hehehe så nærme eksamen (ja jeg vet...IGJEN) så må jeg nesten det assa.. :lol: Men hvis du kan ta deg sammen og ikke jobbe så mye så går det kanskje ann å leke litt innimellom vet du *flirer* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe så nærme eksamen (ja jeg vet...IGJEN) så må jeg nesten det assa.. :lol: Men hvis du kan ta deg sammen og ikke jobbe så mye så går det kanskje ann å leke litt innimellom vet du *flirer* :P

Nå burde du snart være så utstudert at du er klar for å stikke litt i Loke gutt*knis*

Jobber ikke mye lengre jeg! Problemet er resieveien :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå burde du snart være så utstudert at du er klar for å stikke litt i Loke gutt*knis*

Jobber ikke mye lengre jeg! Problemet er resieveien :glare:

Hihihi jo jøsses, er på andre året av fem, også må jeg studere videre på hunder etter det, men pytt sann, straks klar for å stikke på Lokeliten :P

Og reiseveien har vel ikke blitt noe lengre nå enn i fjor vel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi jo jøsses, er på andre året av fem, også må jeg studere videre på hunder etter det, men pytt sann, straks klar for å stikke på Lokeliten :P

Og reiseveien har vel ikke blitt noe lengre nå enn i fjor vel :P

Bensin på gammel merce er någet dyrere enn diesel på peugot 02 modell :P Har regnet ut at jeg bruker over 4000,- i mnd bare til og fra jobb! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN Loke får ikke hilse på noen, vi har et lite problem med oversosial hund. Spesiellt hunder under knestørrelse får ikke lov å hilse de er nemlig det mest fantastiske i hele vide verden, jo mindre de er jo mer elsker han de :glare: (og nei, han elsker ikke å tygge på de bare fordi han er stor og svart, han tror bare at han er like liten selv)

Hva med ei tispe under knestørrelse med løpetid. Utfordring nok? :)

Neida, vi holder oss unna enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Flott, da er vi tre i det minste;) Ikke kjempestort oppmøte men vi får i det minste trent litt... Når og hvor passer det?

Vigelandsparken?

Edit: Rakhsa, Tispe med løpetid under knestørrelse er perfekt for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Rakhsa, Tispe med løpetid under knestørrelse er perfekt for min del :P

:) Stiller henne til treningsdisposisjon for dere ved neste løpetid, jeg. Hun er skada nå, så trenger noen rolige dager. Husk bilder fra treningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...