Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening i frognerparken kl 15


Mud

Recommended Posts

Eh..aner ikke hvor? Jeg pleier å parkere på den parkeringsplassen rett ved kirkeveien? Krysset et jacos et eller annet allé .Vet ikke hva det heter der da :) Hvis du skjønner hvor jeg mener kan vi møtes der? Blir fårlig oppmøte tydligvis men man kan jo trene litt fordte om. Få hunder er verre for Loke enn mange så sånn sett passer det fint :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Flott! Nr mitt er 99 52 37 42 hvis noen lurer på noe..Nå drar vi..

p.s: for de som ikke har møtt Loke før, JA han er gal, men ikke farlig for hverken mennesker eller dyr. Han er bare litt...ehm...mye. Og litt vel heftig og begeistret... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kom det som noe sjokk at Turbo var for turbo? :) Det ligger i navnet hans :P Han var faktisk ganske rolig i dag siden vi allerede hadde trent ag i 1,5 - 2 timer når vi møtte dere hehe

hundetrening001.jpg

hundetrening002.jpg

hundetrening003.jpg

hundetrening004.jpg

hundetrening005.jpg

hundetrening006.jpg

hundetrening007.jpg

hundetrening008.jpg

hundetrening009.jpg

hundetrening011.jpg

hundetrening012.jpg

hundetrening014.jpg

hundetrening015.jpg

hundetrening019.jpg

hundetrening021.jpg

hundetrening024.jpg

hundetrening026.jpg

hundetrening027.jpg

hundetrening030.jpg

hundetrening031.jpg

hundetrening033.jpg

hundetrening034.jpg

hundetrening038.jpg

hundetrening042.jpg

hundetrening040.jpg

hehe det ble noen bilder ja :P ikke av verdens beste kvalitet menmen *gledesegtilåfånyttobjektiv*

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste jeg burde blitt med, men når man er redd for å tusle i oslo (og i tillegg er ellendig til å finne frem), så er det ikke så greit.

Så ut som om dere hadde det koselig :)

Ikke alltid like lett å finne fram til riktig sted selv om man jobber i byen heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid like lett å finne fram til riktig sted selv om man jobber i byen heller. :)

hehe., godt å høre det ikke er meg. Men jeg har jo hvert i frognerparken èn gang før, og kan bare glemme å finne frem. Jeg finner frem til karl johansgt, slottet, og Oslo S. :P Så neste gang det er treff, og noen vil møte meg, så si ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...