Kristina Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Jeg har visst ikke presantert sjarmøren min her ennå. Saga, 5mnd akkuratt nå, henta henne 19 August. Hu er en engel på stort sett alle måter, slyngelvalp, men herregud så mye enklere enn hva Lunah var som valp. Er pittelitt usikker på rare hunder ennå, men det skal vi gjøre noe med. Så om noen her inne har en snill lekekammerat blir vi veldig glade. Saga er veldig lettlært, rolig og behagelig. Men hu har en sinnsyk pipelyd (som forøvrig har minket i det siste, så jeg håper den vokser bort ) Alt tyder på at jenta blir svæær!
turbogutten Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Er Turbo rar nok?? Hu er nydelig
Kristina Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Er Turbo rar nok?? Hu er nydelig Turbo duger
Guest Just me!! Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Aah, det er Saga.. Så skjønn!
Toya Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 jeg og har snille hunder bare å si ifra om du trenger ett pelsdyr å sosialilsere med
Kristina Skrevet 5. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Klart det. Kanskje vi skal prøve å komme på et av hundetreffene i tønsberg eller rundt der.
Toya Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Klart det. Kanskje vi skal prøve å komme på et av hundetreffene i tønsberg eller rundt der. det hadde vært koselig Har i alle fall nok av trygge pelsballer
Guest Christine Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Wow, så stor hu har blitt da! (Hu var jo stor når hu var rundt 4(?) mnd, også, men nå har hu blitt giantisk!) Men hu er nyelig da
IM Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Så fin hun er! Og hun kommer til å bli stoooor! ;)
tm100021 Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Å så fin hun er ! Jeg trodde hun var eldre når jeg så hun idag, hun er stooor!
Ingvild Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Fiiin! Hadde jeg bodd nærmere kunne hun ha blitt sosialisert med Tinka (som sikkert er mindre enn henne allerede?). Åssen går det med Lunah og Saga sammen?
Kristina Skrevet 6. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2007 Joda det går veldig greit, ingen problemer ennå. Det er mest små hunder som saga syns er skummelt fant jeg ut i dag. Små hvite
Taz Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2007 Joda det går veldig greit, ingen problemer ennå. Det er mest små hunder som saga syns er skummelt fant jeg ut i dag. Små hvite Små hvite?? Hva slags traumatiske opplevelser fikk a når vi gikk tur sammen?
TineSimbaNana Skrevet 8. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2007 Flott hund Gjerne flere bilder
netteliten Skrevet 9. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2007 WoW så pen! Og ja til masse bilder!
Kristina Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Her er bissevovvene fra i dag. Vi hadde egentlig en treningsøkt, men det endte opp med at jeg bare slapp de for å leke. :closedeyes:
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Saga kommer til å bli ... gigantisk! Og Lunah er like sjarmerende som alltid.
Aya Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Hun kommer til å bli så svæææær!Men veldig pen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar