Mirai Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Kanskje hun blir stor nok til å leke med Mona Hva er hun blanding av igjen? Fin å se bilder av Lunah igjen forresten!
Kristina Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 rotweiler, dobermann og leonberger Ja, hu kan nok leke med mona etterhvert skal du se, hehe. Kan noen slå sammen tråden til Lunah og den her, eller går ikke det? Her er noen gamle Lunahbilder, siden jeg er i legge-ut-bilder-humør i dag hvem tok forresten det bildet fra nkk trondheim?
Ingvild Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 NKK Trondheim-bildet tok jeg. Skal vi se om jeg ikke har noen flere bilder av henne! Så utrolig hyggelige hundene våre er mot hverandre.
Kristina Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Håper du ikke anmelder meg nå
Aya Skrevet 19. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2007 Haha, det bildet der Lunah slår Tinka over snuten med labben var bare herlig.
Electra Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Skrevet 18. Januar 2008 Her ser dere søstern til Saga=) hentet hun 1 uke etter Saga ble hentet. De er skremmende like! Min heter Electra
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar