Gå til innhold
Hundesonen.no

Trønderburet


Recommended Posts

Jeg vurderer å selge de to VariKennelburene jeg har i bilen nå og kjøpe et Trønderbur (eller noe lignende). Nå står de to burene jeg har bakerst i bilen med åpningene bakover, men da må jeg legge ned baksetene og det er jo litt upraktisk. Plassen blir også dårlig utnyttet. Jeg har sendt en mail til Trønderburet med noen spm, men svar lar vente på seg. Jeg må ha et dobbelt bur med plass til to mellomstore hunder. Er det noen som har et slikt og som kan si noe om det er plass til et bur av den størrelsen i en Honda CRV?

Er folk fornøyd med Trønderburet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Christine sier så lager de trønderbur etter bilens mål. Min farmor har Trønderbur til sin Peugeot og hun er veldig fornøyd, da er det plass til en Schæfer og en Kooiker. Det som er litt negativt med det er jo hvis evt skal selge det, da må det selges til noen med samme mål som deg.

Men jeg er litt frempå jeg, og lurer litt på hvis du skal selge varikennelburene dine om du allerede har noen du skal selge de til? Jeg er egentlig litt på utkikk etter et brukt varikennelbur, som da selvfølgelig passer til en labbis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare kommentere en ting. Hvis en sliter litt med hunder som kommer seg ut av bur (av mange årsaker), så vil jeg ikke anbefale trønderburet. Det tok huskyen min kort tid på å finne ut hvordan hun skulle ødelegge nettingen på døra, og dermed spankulerte hun ut for å spise lunsjen min som lå i bilen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Christine sier så lager de trønderbur etter bilens mål. Min farmor har Trønderbur til sin Peugeot og hun er veldig fornøyd, da er det plass til en Schæfer og en Kooiker. Det som er litt negativt med det er jo hvis evt skal selge det, da må det selges til noen med samme mål som deg.

Men jeg er litt frempå jeg, og lurer litt på hvis du skal selge varikennelburene dine om du allerede har noen du skal selge de til? Jeg er egentlig litt på utkikk etter et brukt varikennelbur, som da selvfølgelig passer til en labbis.

Du skal få stå øverst på kjøperlista ;). Men dette kan ta litt tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig, veldig fornøyd med mitt bur. Det forrige var passe til en Opel Vectra (ikke stasjonsvogn), og Tinka hadde god plass der. Nå har vi nytt bur som passer til Volkswagen Passat (eller, det er ikke nytt - vi kjøpte det brukt av de som produserer Trønderburet faktisk, de har nemlig en ordning med at de kjøper inn brukte Trønderbur og selger dem videre om det passer til noen (dette er jo også billigere enn å få produsert et nytt et, så det går an å høre om de har noen som tilfeldigvis passer inn i bilen din).

Buret skrangler ikke, det kommer ikke skitt og hår ut i resten av bagasjerommet og det er stødig. Jeg kommer nok til å bruke Trønderburet som bur så lenge jeg har hund og bil samtidig. :)

Vil du ha svar med en gang er det nok greiere å ringe, evt kjøre ut dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dobbeltbur fra Alu Consult og dette er mitt 3 bur derfra.

Er veldig fornøyd med dem. De lager også på mål.

Burene koster litt, men tror ikke prisen er så ulik trøndeburet.

Personlig synes jeg Alu Consult sitt bur er penere og bedre enn trønderburet.

På dobbelt buret kan du velge mellom utagbar skillevegg eller om du vil ha netting skillevegg ( fast ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...