Nirm Skrevet 24. November 2008 Rapporter Skrevet 24. November 2008 Nå var det normalt... Den lå under de bildene under "Lokkemat". Må være gledesdreper av og til...
Ingvild Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Nå var det normalt... Den lå under de bildene under "Lokkemat". Må være gledesdreper av og til... Teksten er sånn hos meg fremdeles... Firefox, oppløsning 1280x800.
Nirm Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Teksten er sånn hos meg fremdeles... Firefox, oppløsning 1280x800. Jeg har større skjermoppløsning enn det, så kan være derfor at den ser normal ut hos meg da...
Tora Skrevet 25. November 2008 Rapporter Skrevet 25. November 2008 Jeg har større skjermoppløsning enn det, så kan være derfor at den ser normal ut hos meg da... Jeg har 1280 x800, ser helt bra ut hos meg ( FF 3,0,4) Har forsåvidt alltid fungert i min leser siden.
Aussieglis Skrevet 28. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2008 Er siden med stamtavla til My sånn for deg også westminister? Enn kullsøsken-siden til My? Bruker tables der også. EDIT: har fjernet table-tingen som jeg hadde oppdateringene inni på forsiden, ser det OK ut der nå?
Ingvild Skrevet 28. November 2008 Rapporter Skrevet 28. November 2008 Er siden med stamtavla til My sånn for deg også westminister? Enn kullsøsken-siden til My? Bruker tables der også. EDIT: har fjernet table-tingen som jeg hadde oppdateringene inni på forsiden, ser det OK ut der nå? Både stamtavle, kullsøsken-siden og forsiden ser bra ut nå.
Aussieglis Skrevet 11. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Ny layout! Sjekk ut forskjellen på blogg-siden og de andre sidene. *stolt* Håper ikke den ser ille ut i IE.... *skjelve*
HildeM Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Den ser flott ut! Har lagt igjen en hilsen i gjesteboka.
civga Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Det ble superfint! *Beundre bloggen*
Aussieglis Skrevet 16. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Fungerer siden for folk med Opera, IE osv nå? Vil gjerne ha tilbakemeldinger!
Gjest Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Jeg har ikke IE eller Opera, men firefox på mac. Og nå når jeg skulle gå inn og se litt så er menyen øverst sånn her; Og, hvis jeg skal trykke på noe i rull-ned menyene så går det ikke, for i det jeg beveger meg ned og mot menyen fra f.eks Videoegallerifanen, så forsvinner rull-ned menyen. Varierte litt på hvilke faner det gjaldt, tror det kommer an på hvilken vei du går på dem i forhold til forskyvelsen? I dunno
Aussieglis Skrevet 16. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Æsj, det er så vanskelig! Er den bedre nå da?
Marthe Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Jeg bruker IE. Når jeg gikk inn på gjesteboken din, så datt "Start" knappen ut på venstre side :closedeyes: Ellers veldig fin hjemmeside!
Miriam Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Jeg bruker IE. Når jeg gikk inn på gjesteboken din, så datt "Start" knappen ut på venstre side :closedeyes: Ellers veldig fin hjemmeside! Sånn er det her og... Jeg har FF..
Aussieglis Skrevet 16. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Hmmmmm hmmmm og atter hmm. Må se på det litt senere, haaaater at ikke IE kan vise sidene som FF! Huff og huff. Kanskje man må finne seg et css-forum hvor man kan få noen til å se over kodene..
Marthe Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Hmmmmm hmmmm og atter hmm. Må se på det litt senere, haaaater at ikke IE kan vise sidene som FF! Huff og huff. Kanskje man må finne seg et css-forum hvor man kan få noen til å se over kodene.. Miriam har jo FF
Susanne&Tapper Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Sånn er det her og... Jeg har FF.. *klippe bilde* Sånn er det med meg også, eg brukar Opera.
Kristiin Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Når jeg trykka på "Poter.norblogg.net - Aussien Arn og heeleren Ia i Tromsø og de tobeinte " kom fluffydogz opp ..
HildeM Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Flott side! Hadde samme problem som "Wretch" tidligere i dag, men det har du ordnet. Menyen ser helt grei ut her (Opera og 1280x800). Jeg fant en ting å pirke litt på, nemlig linjene i designet. Verken logo, meny, innhold eller footer var på linje, noe jeg synes er ganske viktig.
Gjest Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Jeg har enda høyreforflytning i menyen, samme som på bildet jeg la inn ovenfor :closedeyes: Sjekket også safari-browseren min, samme høyreforflytning men i bittelitt mindre skala (altså nesten korrekt, men litt over kanten til høyre).
Aussieglis Skrevet 16. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Marthe: Damn, da må det vel være noe skjermoppløsningsgreier. Noen som har anelse om hva jeg kan gjøre for å ordne opp i det så menyen passer til hjemmesiden for folk som ikke bruker 1280x800 oppløsning? Kristin: Skal fikse det, sikkert bare jeg som har svimlet når jeg har lagt ut linker. HildeM: Takk! Jeg fikset menyen ved å skifte fra px og til em for å plassere menyen. Bra å høre det funket for deg. Men hva gjør man med folk som bruker andre oppløsninger... *klø seg i håret* wretch: Hvilken oppløsning bruker du?
SD Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Her vises siden like godt i IE som i FF. Jeg har skjermoppløsning 1280x800..
Aussieglis Skrevet 16. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 Hvordan er det nå dere som fikk en rar meny tidligere idag??? Her vises siden like godt i IE som i FF. Jeg har skjermoppløsning 1280x800.. Samme med meg, tror det er skjermoppløsningen til folk som har noe å si - ikke nettleseren. Har skiftet litt på CSS'en til menyen nå, så er spent på om det funker for folk som ikke bruker 1280x800...
Gjest Skrevet 16. Mars 2009 Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 1280x800 har jeg! Og nå funket det som bare det
Aussieglis Skrevet 16. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2009 YAY Jeg liker ikke tanken på at den skal se merkelig ut for noen når den ser vanlig ut for meg. Vet at oppdretteren til My bruker IE, var hun som gjorde meg oppmerksom på at siden min såvidt fungerte i IE for noen mnd tilbake. Det må man jo ta til seg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar