mushi Skrevet 16. September 2007 Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 På torsdag var jeg i Stockholm og hentet nurket mitt. Har ventet 3 år på mulighet til å ha hund, og 4 mnd på valpen min Ares. Han blir som bullterriere flest - veldig oppspillt, veldig fort. Da må han roe seg ned, noe han fort synes er litt kjedelig. Når han er sulten begynner han og sutte og småbite på nesa mi, av alle ting Han elsker kos, og kan ligge og sove i sofaen i timesvis. Jeg har ikke ordnet meg valpekurs enda, så hvis noen veit om noe, hadde jeg blitt glad for en pm Lille Ares er 8,5 uker nå og veier hele 4,2 kg. Både bestefaren og faren hans er massive og jeg håper han kommer seg over 35 kg. Ares var en eneste hannen i kullet og er vist veldig lovende. Jeg var meldt på verdensutstillingen før jeg henta han Her er i vertfall godklumpen. Hele kullet 6 uker: div 8,5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 16. September 2007 Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 Mushi jo! Ares er utrolig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 Nhå så søt! Blir nok en flott kar det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 For en kjekkas!! Bestevenninna mi har en Bull Terrier på over ett år. Goliath heter han.. kjempe kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 så skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 Så flott han er. Lykke til med resten av valpetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina&Ella Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 for en skjønn kar Gratulerer med nydelig valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 Så søt han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 kjempe sjøn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. September 2007 Rapporter Share Skrevet 17. September 2007 Kjempefin! Og jeg må si jeg falt helt for navnet Bullkings Macbeth... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Så fin han er!! Jeg er veldig fornøyd Oslo hundeskole avd Sandefjord til å gå på kurs, tønsberg vet jeg desverre ikke mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Så fin han er! Jeg er veldig fornøyd Oslo hundeskole avd Sandefjord til å gå på kurs, tønsberg vet jeg desverre ikke mye om. Hunden er blitt omplassert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2008 å guid så heldig du er som har en Bulle har hadde, hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla-5 Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Nååå så søt har du han fortsat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Gratulerer med valp! Han er kjempe flott! Hvis dere har lyst til å sosialisere litt, så ha samboer en boxer gutt som trenger sosial omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Tråden ble startet i 2007, og ho har ikke bikkja lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så ble denne hunden omplassert for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar