Gå til innhold
Hundesonen.no

Høst på vei - reflekskobbel


vipsen

Recommended Posts

Jepp Obermann him self :lol:

Ah! Bittelitt mer OT, men på nyhetsiden til oppdretteren min kan du lese den triste nyheten om kullsøstra hans :P

http://www.kennel-nellyvill.com/nyheter2007.htm

Tilbake til topic, tusen takk for bånd-tipset! Ska bestille 2 stk. så fort jeg får penger på kontoen. Eller så fort mamma kommer hjem :P Blir nok 2 stk 15 mm, et i sort til Albin og et i rødt til Bella :P Kanskje et 6 mm. til Tyson også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Bittelitt mer OT, men på nyhetsiden til oppdretteren min kan du lese den triste nyheten om kullsøstra hans :lol:

http://www.kennel-nellyvill.com/nyheter2007.htm

Tilbake til topic, tusen takk for bånd-tipset! Ska bestille 2 stk. så fort jeg får penger på kontoen. Eller så fort mamma kommer hjem :P Blir nok 2 stk 15 mm, et i sort til Albin og et i rødt til Bella :P Kanskje et 6 mm. til Tyson også?

Hi hi alle må jo ha :P

Ozzy har vært litt innom skolen vår med sine hofter som en hund som vi skulle finne ut problemet på bare ved å kjenne oss frem og mønstre, utrolig flotte hunder de Bernerene.

Svigerforeldrene til broren min har hatt to frem til nå, den ene døde for litt siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka trekker ikke på turer, men når hun blir ivrig på stallen og vil være med hester på tur og er koblet opp så kjenner jeg at kobbelet ikke er så veldig digg å holde i, men det er nesten ingen kobbel når de først begynner å dra, men ja kan godt tenke meg at de ikke er gode hvis man har en hund som drar mesteparten av turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å finne bånd med små kroker og som er så lange, så jeg syntes det er kjempefint. Syntes ikke det er noe ille å holde i, man kan jo evt flette noen stoffremser rundt håndtaket eller noe? Eller lære hunden å ikke dra.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å finne bånd med små kroker og som er så lange, så jeg syntes det er kjempefint. Syntes ikke det er noe ille å holde i, man kan jo evt flette noen stoffremser rundt håndtaket eller noe? Eller lære hunden å ikke dra.. :P

Sliter med samme problemet. Hehe lære å ikke dra er nok løsningen for oss på bånd som ikke er noe gode å holde i, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi alle må jo ha :P

Ozzy har vært litt innom skolen vår med sine hofter som en hund som vi skulle finne ut problemet på bare ved å kjenne oss frem og mønstre, utrolig flotte hunder de Bernerene.

Svigerforeldrene til broren min har hatt to frem til nå, den ene døde for litt siden :P

uff ja, Ozzy har jo sterk grad hd. Da kjenner du kanskje Terje da? :) Du får hilse han neste gang :D

(Nysgjerrig som jeg er må jeg jo bare spørre om du vet hvor de bernerne kommer fra?)

I dag kom pengene mine på kontoen, så da blir det bestilling av refleksbånd i kveld :P

Edit; Da var 2 stk bånd bestilt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det ikke bestiles for minst 200 på canis da? skulle had to nye men vet ikke va jeg skal bestille i tilleg. <_< har et som har ligget ut i vinter og refleksen er borte men di er så gode å holde i.

Ja, det må man.. Skjønner ikke hvorfor de har en sånn regel jeg da, men da fikk jeg jo en unnskyldning for å handle masse tull og tøys som jeg egentlig ikke trenger men har litt lyst på :icon_redface: Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom bestillingen min fra canis i posten :) wohooo ;)

Syntes dere skrev så mye fint om disse refleksbåndene, så måtte jo bare inn på canis og handle litt :cool:

og jo da, må jo handle for 200 kr minst, så kjøpte 1 stk sort refleksbånd 6mm, og 1 stk rødt refleksbånd 10mm. Det sorte skal jeg bruke til Ella når hun er valp, da kroken her er liten og lett. Så kan jeg bruke det røde når hund blir større. Så måtte jeg jo bestille noe mer, og endte opp med den andre typen refleksbånd som finnes på canis,det er ikke rundt, men flatt og er i lilla + at jeg bestilte matchende halsbånd ;) Likte nok de rundt best. De virket mer solide liksom, og kroken på det flate lilla synes jeg var litt tung med tanke på at det skal brukes på en liten valp. Men hun vokser jo hun også etterhvert :P

Så nå kan vi gå høsten/vinteren trygt i møte. Med reflekshalsbånd, bånd og refleksdekken til Ella, og refleksvest til meg, så burde vi lyse opp enhver mørk høst/vinterdag

(har nytt nick, het tidligere Tina&Theodor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kom i posten i dag ;) Bestilte to på 10 mm, et rødt og et svart, og i tillegg et rødt i 6 mm (må jo ha et som er i passe størrelse når lille tutta er valp også :rolleyes:). Brukte reflekskobbel på kveldsturen i dag, og det virket veldig greit. Knallgod refleks også!

Og jeg trenger vel ikke å nevne at jeg bestilte aaaaltfor mye mer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...