Jump to content
Hundesonen.no

Høst på vei - reflekskobbel

vipsen

Recommended Posts

Og sambo klager over at jeg "hamstrer" kobbel, her i gangen henger det bare to + flexien! *ler*

*fnis* nå er det enda flere her (bildet er tatt for et år siden ca)..jeg er helt ekstrem.. :twitch:

Aberet med å være singel er kanskje at ingen klager over sinnsyke innkjøp...men jeg ELSKER sinnsyke innkjøp :P

Jeg bruker disse. Men jeg ser at de kun har de i 1,5 meter...

Jeg har hatt et av mine i over 4 år, refleksen er der enda :lol: Jeg bruker de også under trening, du får et fast og godt grep :P

Edit: De er 16 mm tykke. Man kan også få halvstup med refleks, som er lik båndet (de har også helstrup i samme farge, uten refleks :P)

Er det noen som har refleksbåndet fra Canis i 15 mm? Er det stort og klumpete, eller helt ok når man har en labbis?

Jeg har 10mm til Chicka hun er Labrador str og det holder lenge til hun :lol:

Så flott at så mange likte kobbelene, jeg ELSKER dem og har en i hver farge :P

Hvilken tykkelse kjøpte dere? Innbiller meg at 6 mm er kjempeliteE?

Kjøpte seks mm til lillepom, 10 mm til belgerne. Vil tro Cavalierer som ikke trekker veldig fint kan bruke det tynneste, det eneste er at det kanskje blir litt 'skarpt' å holde i? Synes brede kobbel ligger bedre i hånden.

Kjøpte seks mm til lillepom, 10 mm til belgerne. Vil tro Cavalierer som ikke trekker veldig fint kan bruke det tynneste, det eneste er at det kanskje blir litt 'skarpt' å holde i? Synes brede kobbel ligger bedre i hånden.

Kan jeg bare spørre om hvor store krokene er på de kobbelene? Er de veldig store?

Jeg har også kjøpt kobbelet. Kjempegodt å holde i, billig og passe langt! Er jo skikkelig vanskelig å få tak i et reflekskobbel som er lengre enn 150 cm.

Wesminster: Jeg kjøpte det i 16 mm, men vil tro at det i 10 mm hadde holdt lenge :lol:

Måtte kjøpe to til i bursdagsgaver siden de var så billige :icon_fun:

Takk for godt tips!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...