Gå til innhold
Hundesonen.no

Le Sphinx Trinity - Tini

Tini

Recommended Posts

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Akkurat som en liten miniboxer :) Har de noe av samme gemytt?

har ikke sammen lignet de slik!

boston terrierne trenger ikke så mye aktivitet som boxer!

prøv å sammenlignt på canis!

men ligner på en boxer med kupert hale å ører.. og mye mindre da!! :)

Skrevet
Står ørene opp naturlig eller kuperes de, eller ble kupert da...

Er Tini kupert?

Tini er ikke kupert.. født med stump hale og ørene skal være slike..

• 6 months later...
Skrevet

Tini & jeg har vært veldig opptatt med å trene i det siste så har ikke fått sittet her så mye i det siste.

Her kommer noen bilder av prinsessa mi Tini!

big22hq.th.jpg

d6t1gp.th.jpg

bil18cx.th.jpg

srh54w2px.th.jpg

vjwon9ct.th.jpg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅHHHHH-så nyyydelig hun er :):P

Masse Bostonnusser fra Hugo,patellaoperert og friskmeldt B)

He is telling mum he is IN LOVE... B)

Skrevet

Tusen takk hugo!

Tini sender mange Bostonnusser tilbake! Og det er fint å høre at han er bra igjen!

Her er noen flere bilder av min nydlige prinsesse!

aegr9vd.th.jpg

aetrh8mx.th.jpg

art3ls.th.jpg

big53rk.th.jpg

shtea1lu.th.jpg

ngra6fq.th.jpg

srh54w9zr.th.jpg

Skrevet

SÅ FIN hun er.. :P Elsker blesset hennes..!

Hun ser ut som en utrolig grei og fin hund.. :) Hun må du være stolt av!

• 2 years later...
Skrevet

Oppdatering med noen bilder. Årene bare flyr av gåre og hun blir 4 ÅR i 2008... wow..

h131mini.jpg

yyuy.jpg

ln.jpg

minimini.jpg

9u.jpg

Ikke bilde nå a mamma.. føler meg ikke noe freeesjj..

IMG_1153MINI.jpg

IMG_1160MINI.jpg

IMG_1162mini.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...