Gå til innhold
Hundesonen.no

Le Sphinx Trinity - Tini


Tini

Recommended Posts

Jeg må jo legge inn prinsessa mi også!

Her kommer noen bilder. Hun er ikke så lett å ta bilde av akuratt, men noen har jeg da fått til!

mini.jpg

Tini i rednings vesten sin. Ikke fult så bli. Men hun kunne jo ha druknet i sommer. Da LØP mamma å kjøpte rednings vest ja!

nnr.jpg

ja får jeg den nammisen snart eller?!?!?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Her kommer noen til!

bfd.jpg

Godt å varme seg hos datteren til kjæresten ,til Onkel Tomas. Hun digger meg hun.

dnn.jpg

Tini 8-9 mnd gammel. Første gangen hun ligger på gulvet. Var vist varmt den dagen!

uee.jpg

Hva er det du glor på?!?!?!?!?

minies.jpg

Da var ramestrekene utført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tini er jo bare helskjønn :) Hun ser så utrolig morsom ut :P Og de øynene hennes er helt rå!

Øynene hennes ja.. de går hver sin vei.. hehe er ikke alltid lett og se om hun ser direkte på deg innimellom... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så utrolig tøff! Søte lille Tini, hun virket under gjennomsnittet fornøyd med å ha på den redningsvesten :P

Hver gang jeg ser henne tenker jeg kun, Duru duru duru duru, BATDOG!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. fart ja.. åå er sliten jeg.. Jeg har vært syk denna uka og Tini har hatt en hyper uke!

Hun har vært så hyper og masete. Hun er jo så søt da, men,men... Skulle sett på bjerke i dag når hun fikk det ene kikket.. mange bare så på meg og lo vettu.. hhee hun var jo helt gæærn.. hehe Også kom det bort en som drev Boston terrier oppdrett. ja der ser man med en gang at det er en Boston terrier..!

Hun må bruke redningsvest....... Jeg satt i båten og reparerte noe i sommer. Så falt hun ut i vannet.. Hun svømte inn til land og alt gikk bra. Så jeg forsatte og fike ... Etter en liten stund hørte jeg noe små plask. Det var så vidt jeg hørte det. så så jeg rundt meg og tini var borte.. så jeg rope og var på vei opp av båten for å lete. så forran båten lå hun i vannet med taue du knyter båten med rundt halsen.. Holde på og få hjerte innfark jeg.

Tenk om jeg ikke hadde hørt de små plaskene tilfelldig. Jeg ville ALDRI tilgitt meg selv.. Men det gikk bra da.. dagen etterpå var redningsvesten kjøpt inn. Den var jo ikke så dyr da.. 121kr..

Dakar jenta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Her kommer noen til!

bfd.jpg

Godt å varme seg hos datteren til kjæresten ,til Onkel Tomas. Hun digger meg hun.

dnn.jpg

Tini 8-9 mnd gammel. Første gangen hun ligger på gulvet. Var vist varmt den dagen!

uee.jpg

Hva er det du glor på?!?!?!?!?

minies.jpg

Da var ramestrekene utført!

kjempe fiiin liten hund.. det er vel ikke så mange av disse hundene rundt om i landet?

har ikke sett mange av dem her hvor jeg bor vetfall..

kjempe søt lita tulle :)

hvor mye gir man for ett sånn nurk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fiiin liten hund.. det er vel ikke så mange av disse hundene rundt om i landet?

har ikke sett mange av dem her hvor jeg bor vetfall..

kjempe søt lita tulle :)

hvor mye gir man for ett sånn nurk da?

Det er jo ikke den mest vanlige hunden i norge, men er en del..

de er jo mest kjent i amerika...

Jeg ha 9000 kr fordi hun ikke har det ønskelige blesset i ansiktet.. Men søskene tok de 12000 kr for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...