Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leiren!


Cavalier&Collie

Recommended Posts

Leiren var koselig, litt deppa stemning med innbruddet og sånn, og Tinka ble overhyper da hun var sliten, det var ikke så koselig. De engelske instruktørene var egentlig ikke så veldig flinke - hun som hadde lydighet syns jeg lokket og lurte litt vel mye og kommenterte hver eneste dag at det gjorde vondt da Tinka skulle ta godbiter. Men hallo, hun har overbitt og det er bare helt naturlig at du får hundetenner på hånda di når hun skal ta en godbit. Dessuten var de så idiotiske å plassere bommen der hvor det var ujevnt, så berner sennenhunden Mimas datt ned fire ganger - og tre av dem var på ryggen. Tinka datt også ned flere ganger og den siste gangen hun prøvde skalv hun halveis av redsel og halveis fordi bommen var ustø.

Bilder kommer mest sannsynlig i løpet av dagen, eller i morgen. Tok så mange - rundt 300 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar
Hvor gammel Joachim er?

Og om det var han som krangla med deg Cavalier&Collie?

Eller er jeg helt på jordet nå??  :oops:

han er 15, og ja han kranglet med Alek... hehe... nå er de gode venner da :) Han er veldig voksen for alderen egentlig :D hvertfall når du blir kjent med ham. og han har utrolig mange kunnskaper om hund! også har jeg fått et annet syn på Junior Handling etter å ha møtt en så flink Handler!! Benedicte/handler91 er også ekstremt flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada og Nana - hun kom helt ifra Finland!!

adanena2oa.th.jpg

Benedikte & Astrid!

astridbenedicte7aw.th.jpg

Carina & Dixie:

carinadixie2wv.th.jpg

Lene var leder i år, men ikke fjor. Her med Lucy:

bilde0676gx.th.jpg

Enda et bilde av Joachim - akkurat her (++) var linsa fuktig - og vardell :wink:

joachimvardell7id.th.jpg

Her har vi Mariann og Bretonen Amigo:

bilde0096af.th.jpg

Her har vi "Gjengen"

bilde0189sy.th.jpg

Og her er alle på leiren samla, bortsett ifra Zira :)

bilde0164oj.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiren var koselig, litt deppa stemning med innbruddet og sånn, og Tinka ble overhyper da hun var sliten, det var ikke så koselig. De engelske instruktørene var egentlig ikke så veldig flinke - hun som hadde lydighet syns jeg lokket og lurte litt vel mye og kommenterte hver eneste dag at det gjorde vondt da Tinka skulle ta godbiter. Men hallo, hun har overbitt og det er bare helt naturlig at du får hundetenner på hånda di når hun skal ta en godbit. Dessuten var de så idiotiske å plassere bommen der hvor det var ujevnt, så berner sennenhunden Mimas datt ned fire ganger - og tre av dem var på ryggen. Tinka datt også ned flere ganger og den siste gangen hun prøvde skalv hun halveis av redsel og halveis fordi bommen var ustø.

Bilder kommer mest sannsynlig i løpet av dagen, eller i morgen. Tok så mange - rundt 300 eller noe sånt.

Helt uenig! Andrew var kjempe flink! Han prøvde å finne et sted hvor bommen stod trykt, men han kan itte no' for at bakken er ujevn! Alle de tipsa Andrew ga meg i agility treninga funka KJEMPE bra! Romeo gikk mye fortere etter at han ga meg tips om hva je skulle gjøre!

Han(og Tarzan/Xanto(huser itte hvem :)) er en stor del av grunnen tel at je og'n Romeo vant prisen for mest fremgang i agility gjennom uka!

Jenny synes itte je heller var så kjempe utrolig flink, men hu trente som det er mest vanlig og trene i England..

Men det derre med hva Anne I. sa, så høres det itte ut(i mine ører) som noe hu kunne ha sagt! Anne likte alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig! Andrew var kjempe flink! Han prøvde å finne et sted hvor bommen stod trykt, men han kan itte no' for at bakken er ujevn! Alle de tipsa Andrew ga meg i agility treninga funka KJEMPE bra! Romeo gikk mye fortere etter at han ga meg tips om hva je skulle gjøre!

Han(og Tarzan/Xanto(huser itte hvem :)) er en stor del av grunnen tel at je og'n Romeo vant prisen for mest fremgang i agility gjennom uka!

Jenny synes itte je heller var så kjempe utrolig flink, men hu trente som det er mest vanlig og trene i England..

Men det derre med hva Anne I. sa, så høres det itte ut(i mine ører) som noe hu kunne ha sagt! Anne likte alle!

For deg som har trent agility før var han sikkert flink, men for meg og Tinka som ikke har trent en dritt før var han ikke flink nok. De tre første dagene ble vi jo bare satt til å gjøre masse kombinasjoner. Tinka skjønte ikke en dritt, jeg lærte ingenting og det ble alt for mye venting for dyret mitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker ball som belønning, i alle fall til Vardell, men ballen mister jo selvsagt litt effekt når man kjefter litt på bikkja i tillegg.

hihi... du skulle se hvor kjærlig han var med Vardell når han var alene med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...