Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU leiren!


Cavalier&Collie

Recommended Posts

Tenkte vi kunne ha en samlet diskusjon om dette med tankene som flyr etter leiren.

Da er jeg hjemme =D> Det var de fem beste dagene i hele sommerferien :P Astrid og Vicky var der + Hege Schøyen ( :) ) Wesminister, Joachim (Astrid: *kremt*) og mange fler.

Den nermeste fra leiren var LouDan på forumet i Brumunddal, og den som bodde lengst unna var en som het Ada ifra Finland :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Satt å leste litt på canis..

Hva var dette med at lederne sa at diverse deltagere ikke var velkomne fordi de ikke kunne forlate hundene som var hysterisk redde etter at noen hadde skremt de?

Hvis det er sant det som ble skrevet på canis, så begynner jeg å stusse litt på de lederne.

Men jeg kjenner verken de deltagerne eller lederne, så jeg skal ikke uttale meg.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt innvikla - tenker meg det var Guro eller noe som skrev det?

Noen hadde gått inn på rommet til Guro og dem å skremte hundene + at verdisaker ble borte. Politiet kom og prøvde å finne ut av det, men det var vanskelig :) . Siden hundene ble skremt (noen sparka i buret o.l. ) måtte eierene passe på hundene og slikt. En morgen i teorien bestemte de seg for å skippe den (de spurte) og de fikk lov - etter 20 minutter ringte de til Anne, og sa at de trodde det gikk bra, så de kunne komme opp på teorien, men Anne svarte: "nei, nå har det gått 20 minutter, så dere kan være der å passe på hundene!" så de tok seg vel nær av det og bestemte seg for å reise hjem... :P

PS! Det er mer innviklet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..høres ut som en DÅRLIG leder som IKKE FORTJENER å ha den jobben!! Argh jeg blir så sint!! Man sier ikke til leirdeltakere at de er vanskelige pga hundene deres er redde! :@ ARGHARGHARGH!!!!  

Spørs hvor lyst jeg har til å dra på den leiren neste år nå ass...  

DÅRLIGE LEDERE!! Fy skam..

kom neste år - det blei en litt (veldig!!!!) merkelig situasjon i år som er mer innvikla :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Hege Schøyen der? da måhun da ha løyet litt på alderen, hun kan da umulig være uner 25 år  :)  :P  

Hvordan gikk det å liggepå rom med Joachim da? ble det noe fighting? hehe :P

Bare å si Judas, så angrep han meg på Kommando :P - Astrid=skikkelig beskyttelse fra deg altså *hint* hint* Har så lyst til å si noe :P

Ja, Hege Schøyen - vent til i morgen så får du det bnok forklart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si Judas, så angrep han meg på Kommando :P - Astrid=skikkelig beskyttelse fra deg altså *hint* hint* Har så lyst til å si noe :P

Ja, Hege Schøyen - vent til i morgen så får du det bnok forklart :P

Så han er nesten klikkertrent han altså? Bare si Judas, så BANG! artig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin kommando. Eller du kunne si "Hintoyla" og si det betydde noe på finsk og han ville banka meg hvis jeg ikke sa hva - men jeg sparka til han en gang så han falt over buret til Venus :) Venus bjeffa og knurra dritmye :P (Venus er en Dobermann)

Pliiiiiz, Astrid - jeg klarer ikke å holde meg mer!!!! Jeg mås anrt si det

Haha :P JA, si alt!! Jeg er bare SÅÅÅ nysgjerrig!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier halve hemmeligheten (tror alle på leiren vet det, så der kan spørre de :P )

Astrid er forelsket i ********  

hun ***** med ********

:)

Joachim!?!?

Hun er jo en dyktig hundetrener da, kanskje hun kan trene vekk unotene hans også da ,hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gikk det med deg og Trym, da?

Eller, nei - han var litt for opptatt med Siri - dakkar deg :)

Hva er dette for noe internt da!? Dere vet da at jeg blir sykelig nysgjerrig når dere begynner å snakke slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...