Gå til innhold
Hundesonen.no

Kinghavens Dios aka Töddel


Mari

Recommended Posts

Er du helt sikker på at det er lovlig å väre så flott??

Mumler for meg selv: lurer på om hun merker noe om jeg bytter ut et svart raggete belgertroll mot den der og blir det noen straff om hun skulle oppdage det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Han er fantastisk flott! Tøff - ikke pusete og pinglete som "sauen" her i huset. :lol:

Er du helt sikker på at det er lovlig å väre så flott??

Ahhh. Jeg kjenner at dagen i dag kommer til å bli roligere allerede. :P Nå smiler'n fornøyd fra sofaen.

Mumler for meg selv: lurer på om hun merker noe om jeg bytter ut et svart raggete belgertroll mot den der og blir det noen straff om hun skulle oppdage det???

Spør om det ikke har blitt oppdaget om det plutselig lå en nese med litt feilfarget hund på i sofaen ja. :P

Straff? Vel, vet spørs helt på dagen. Slikt tyveri kan enkelte dager belønnes med jubel og janitsjar korps. Det er hans redning at han er pen, og han har for tykk nakke til at den enkelt kan knekkes.

Men så er det noe med når det store hodet klunker nedi fanget på meg og kroppen med den største selvfølge vippes over på rygg... Eller når han kryper oppå meg, og gir meg en klem, for det gjør han faktisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en irsk setter som er stooor Töddelfan, hvis det hjelper på egoet :P Han har planer om å printe ut Töddelbilder for å ha på veggen på rommet sitt, han er jo et slikt stort idol! Kjempeflott er han!

Er det mange av rasen i Norge(og er det en godkjent rase?) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en irsk setter som er stooor Töddelfan, hvis det hjelper på egoet :P Han har planer om å printe ut Töddelbilder for å ha på veggen på rommet sitt, han er jo et slikt stort idol! Kjempeflott er han!

Ojojoj! Vi liker definitivt at man blir fjortisidol av Settere med metroseksuelle tendenser! :P Nippledog soler seg i glansen! Detta blir bare bedre og bedre. lol

Er det mange av rasen i Norge(og er det en godkjent rase?) :lol:

Tipper det er mellom 70 og 100,uten at jeg vet med sikkerhet. Det kommer inn ganske mange importer for tiden.

De registreres ikke i NKK, om det er det du mener med godkjent? Men de kan registreres i NHL som er sidestilt med NKK som stambokførende instans i Norge. :P Så renraset er de, selv uten NKK papirer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straff? Vel, vet spørs helt på dagen. Slikt tyveri kan enkelte dager belønnes med jubel og janitsjar korps. Det er hans redning at han er pen, og han har for tykk nakke til at den enkelt kan knekkes.

Men så er det noe med når det store hodet klunker nedi fanget på meg og kroppen med den største selvfølge vippes over på rygg... Eller når han kryper oppå meg, og gir meg en klem, for det gjør han faktisk. :lol:

Kjenner igjen det der, iblandt lurer jeg på hva jeg har gjort for galt som har blitt bestraffet med å bo sammen med belgerdyrene, spesielt den minste. Sånn som i dag da jeg tok inn 3 görrete kjempeglade hunder fra hundegården som alle ville opp og si "Hei morsan, vi er glad i deg!" Da skulle jeg nok selge de til gruppepris for 2,50 og en Japp.

Men som regel er de verdens beste og jeg ville ikke bytte de ut mot alt smör i Småland engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Töddel

Mitt navn er Mona og jeg tror jeg tilber deg. Vi deler nok ikke helt de samme interessene innen bitepølse og munnbruk, men når det kommer til kjøttboller er vi helt på linje.

Føler vi kan være litt som Yin og Yang (?); jeg med min smekre sofaliggende kropp og du med ditt aktive vesen.

Jeg liker turer i skogen og hard dasking med labbene.

Vennlig hilsen

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Töddel

Mitt navn er Mona og jeg tror jeg tilber deg. Vi deler nok ikke helt de samme interessene innen bitepølse og munnbruk, men når det kommer til kjøttboller er vi helt på linje.

Føler vi kan være litt som Yin og Yang (?); jeg med min smekre sofaliggende kropp og du med ditt aktive vesen.

Jeg liker turer i skogen og hard dasking med labbene.

Vennlig hilsen

Mona

Hei Snuppa!

Jeg simpelthen digger damer som er litt rufsete i kantene, og med samme sans for kulinariske eskapader som meg!

Og med våre ellers forskjellige interesser er jeg overbevist om at motsetninger tiltrekker hverandre og at jeg aner en lang og givende fremtid i sus og dus. Jeg er mer enn selvsikker nok til å takle en frøken som er høyere enn meg, min ufattelige muskelmasse er på ingen måte en kompensasjon av noe annet kroppslig. Jeg setter derimot pris på at Gudinnens godsaker er i snutehøyde, det gjør liksom ting så mye enklere.

Ellers kan jeg si at jeg er en ikkerøyker, men tar gjerne en ekstra skål vann i godt lag. Sofakos etter en lang og intens lekeøkt er et must og jeg kan gjerne ligge oppå som under.

Jeg stiller selvsagt med hard dasking med både labber, hode, hale, rygg og mage. Og om du kan løpe fortfortfort er du drømmekvinnen.

Ta kontakt for partnerskap og forhåpentligvis formering når det måtte passe.

Mvh,

Brystvorta.

Wow! Muskelbunt! :)

Amerikansk bulldog og engelsk bulldog ser ut til å være to heelt forskjellige raser!

De er så forskjellige som det går an å få. :) Men Amerikaneren er nok langt mer lik den opprinnelige bulldoggen i så henseende. :)

Han er nydelig. NYDELIG, vakker, fantastisk pen! Jeg vil ha en Nippledog. Hvor er min Nippledog?

Min Nippledog er din Nippledog. Pen å se på, men desseverre har han vakumhjerne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så vakker! Turbo har fått seg en amerikansk bulldog kompis nå, en av de få hundene som gidder å leke skikkelig røft med Turbo :icon_redface: Eieren var meget fornøyd også hehe for bikkja hans kunne endelig leke med en "hannhund" (Han tåler ikke andre hannhunder men Turbo er kastrert og har enda ikke funnet en hund som reagerer agressivt på han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Balder og er hmm hva var det igjen, 14-15 mnd hvis jeg ikke husker helt galt :P Spurte hvor den var fra og eieren svarte men husker ikke hva han svarte selvfølgelig :P

Ah. Da er'n ung enda, og det kan godt være at han finner på å reagere på Turbo etterhvert. Bare så du er klar over det liksom. Hannhund løsslipp med bullehunder er sjelden en god ide, kastrater eller ei. :icon_redface:

Send gjerne eieren inn på raseklubbens forum neste gang du møter ham. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lekker ja!

Min Nippledog er din Nippledog. Pen å se på, men desseverre har han vakumhjerne. :icon_redface:

Sånn er det ofte med mannfolk og, har jeg lagt merke til..

Om jeg anstrenger meg skikkelig hardt, klarer jeg å la være å si at de slettes ikke trenger å være pene for å ha vakumhjerne heller.. *føle seg flink, nesten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Töddel er blitt 19 mnder, og stor gutt. Disse er tatt rett etter den teite operasjonen sin.

Jepp, det er en bildespam. Men Töddelspam er alles favorittspam så da er det greit.

Beklager at kommentarene er på engelsk. Men jeg bare kopierte fra et amerikansk forum. Fordi jeg er lat.

This is my head. It is pretty.

2374374245_17c2ab1e5f_o.jpg

This is my lippy profile, it is also pretty.

2374374463_0386c88376_o.jpg

This is my bøøøødy. It is gorgeous.

2374374909_e0489e8253_o.jpg

My stitches are cold!

2375210556_5ee85458c0_o.jpg

I even make myself rawr.

2375210918_86122fcb1e_o.jpg

You ain't fooling anyone.

2375212488_54049a4365_o.jpg

Feast the eyes.

2374376493_32abfe98c8_o.jpg

This is the first time he got to be off leash after his silly surgery.

2374376695_a9a01e3c26_o.jpg

2375212176_8b05309ae7_o.jpg

Is this a stop or a start?

2375278234_79d8be1b4b_o.jpg

I am versitile. Here I am miniature bulldog.

2375278632_47785635fe_o.jpg

Yes. And here also. (Yes, I know. My owner seriously lacks ass. Bigtime.)

2374444217_971ba2912f_o.jpg

And look'it the pretty dog run after things!

2375279922_bf7b7c0124_o.jpg

AmazoDog.

2374449969_22526c9444_o.jpg

Camouflage.

2374446707_a879360400_o.jpg

2374446511_136e72d24e_o.jpg

Where did it go?

2375281132_a26d39579d_o.jpg

2375280700_a5c85949f3_o.jpg

2374445443_88e3bab7c2_o.jpg

2375280084_2833a768a9_o.jpg

No, this is not my best look. The next one is.

2375279708_2f50313c36_o.jpg

Yup. I bet that hit the spot.

2375279386_8554971663_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikk takk filibom bom bom! :whistle:

Attitude er et godt ord ja. *humre* Det har han ikke for lite av, det er sikkert. Han er så selvsikker at det er på grensen til kvalmende. :whistle:

Tur må vi få til om ikke så lenge Camilla. :lol: Han er glad i damene serru. Alle tisper er horer og må besudles som den pimpen han er. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...