Kristina Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Lunah har fått løpetid. Men er den ferdig til kursstart 30. august? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Nja.. spørs det.. ikke sikker på det jeg. Løpetiden vare i rundt 3 uker og noen opptil 4. Den første løpetiden kan være lengere enn vanlig. dEssuten henger lukten igjen en stud etter blødning, så det kan distrahere hannhunder fordet. Spørs hva du tenkte på i forbindelse med kurs. Er det ikke lov å ha løspke tisper med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Er det ikke lov å ha løspke tisper med? Det er jeg ikke sikker på :? Får sende en mail å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 OT: Felix prøvde å parre seg på den dvergshnauzer(sikkert feil skrivi) i går, den var akkurat ferdig med løpetid.. Han skjønner hva han skal da i hevrtfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Nå kom jeg på at første kursdag er teori, så da blir det jo omtrent 4 uker til kurset begynner. Da burde det vell gå greit? edit: ooooops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 4 mnd burde holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Nå kom jeg på at første kursdag er teori, så da blir det jo omtrent 4 uker til kurset begynner. Da burde det vell gå greit? edit: ooooops ja men det burde no gå greit bare gi henne en ordentlig vask med såpe og vann før du går på kurset med henne. det pleier å funke bra. selv har jeg gått grunnkurs i lydighet med høyløpsk tispe det var no ikke noe problem for de som holdt kurset. vi bare holdt oss litt unna hannhundene så gikk alt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 huff løpske tisper er noe dritt. her pipes det døgnet rundt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Men får du hatt med hun på utstilling da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Men får du hatt med hun på utstilling da? Fullt lovlig med løpske tisper på utstilling, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Vet ikke jeg! Bare lurte hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Vet ikke jeg! Bare lurte hehe. Tror det finnes en sånn spray også, som skal fjerne løpelukten. Men vet ikke om den virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Fullt lovlig med løpske tisper på utstilling, så vidt jeg vet. Jada, det erhelt lovlig å ha med tisper som har løpetid på utstilling... men det er ikke lov i LP og agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 regn med 4 uker fra løpetiden har startet så er du sikker på mine kurs tar jeg bestandig løpetisper GOD TRENING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Vi gikk grunnkurs lydighet mens Nemi hadde løpetid. Gikk bedre for de andre hundene enn for henne! Var bare en ting som sto i hodet på henne!! Tenk å gå fra å være så glup til bare bruke en liten prosent av hjernen plutselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 hehe, sånn er Vicky også i den tiden.... hun rykker i båndet når det kommer hannhund forbi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. August 2005 Rapporter Share Skrevet 17. August 2005 Nå kom jeg på at første kursdag er teori, så da blir det jo omtrent 4 uker til kurset begynner. Da burde det vell gå greit? edit: ooooops Da bør det ikke være noe problem. Jeg regner alltid 4 uker frem fra første dag tispen blør for å være helt sikker på at hun er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 når sånn ca pleier tisper å få løpetid? har hørt det er sånn mellom 6 og 8 mnd,men dolly den bikkja mamma og de hadde, fikk før den var fem mnd.. er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 Tror det er litt forskjellig... Har hørt at små hunder får tidligere enn de store! Nemi fikk hvertfall løpetid nesten samtidig som hun fylte ett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 når sånn ca pleier tisper å få løpetid? har hørt det er sånn mellom 6 og 8 mnd,men dolly den bikkja mamma og de hadde, fikk før den var fem mnd.. er det normalt? Er vel ikke så godt å si om det er normalt eller ikke... men 5 mnd er jo litt tidlig da. Løpetid kan man normalt forvente mellom 6 og 12 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar