Gå til innhold
Hundesonen.no

Eija

~katrine~

Recommended Posts

Skrevet

Lille Eija er ei skjønn lita blandingstispe,hun ble født 10.mai 2007 :icon_fun:

skulle egentlig ikke ha hund igjen ennå,men blir man først forelsket så.. :lol:

memo to self:

1. vaksine: 10 uker

2.vaksine + chip: 13 1/2 uker

:D

bilder kommer etterhvert :D

Skrevet

Hahaha, den der har jeg også fått høre noen ganger! :wub: Når folk sier sånn, da har de liksom sjarmert meg også! Og det er vanligvis vanskelig! En hundeeier veit å sette pris på folk som liker hundene deres. *ler*

Så utrolig nydelig Eija er blitt. :D For ei søt lita frøken. Mer bilder takk! :D

Skrevet
Hahaha, den der har jeg også fått høre noen ganger! :wub: Når folk sier sånn, da har de liksom sjarmert meg også! Og det er vanligvis vanskelig! En hundeeier veit å sette pris på folk som liker hundene deres. *ler*

Så utrolig nydelig Eija er blitt. ;) For ei søt lita frøken. Mer bilder takk! ;)

hehe :D

ja,det er jo et stort komplimang (skrives ikke sånn men.. :D )

er så stolt av Eijaen min.

14 uker i morgen,allerede.. :P

hun har ikke tisset eller bæsjet inne på 4 hele dager nå.. :P

men hun sier ikke ifra da,vi bare slipper henne ofte ut.. :rolleyes:

Skrevet

Hei!

Jeg har også en chihuahua/ papillon mix :icon_fun: Min er en liten hann, født 17. mai 2007, så de er vel omtrent like gamle! Hvor stor er din nå? Kjempesøt hun var;)

Hilsen Siri

Skrevet
Hei!

Jeg har også en chihuahua/ papillon mix :icon_fun: Min er en liten hann, født 17. mai 2007, så de er vel omtrent like gamle! Hvor stor er din nå? Kjempesøt hun var;)

Hilsen Siri

åh,så moro da :lol:

aner ikke hvor stor hun er-har ikke målt henne,men hun er iallefall to kg og bruker str. small i puppiasele(er en liiiten smule for stor da :lol:,sela altså.. )

Skrevet
åh,så moro da :lol:

aner ikke hvor stor hun er-har ikke målt henne,men hun er iallefall to kg og bruker str. small i puppiasele(er en liiiten smule for stor da :lol:,sela altså.. )

Okey, er litt større en min hun da...Amandus er 1,4 kg nå, bruker str x-small i puppia sele...:lol: Så morro med flere av samme rase, har ikke "møtt" noen andre enda!:D Skal få lagt ut noen bilder av han i morgen. Hvor er dere fra?

Skrevet
Okey, er litt større en min hun da...Amandus er 1,4 kg nå, bruker str x-small i puppia sele...:lol: Så morro med flere av samme rase, har ikke "møtt" noen andre enda!:lol: Skal få lagt ut noen bilder av han i morgen. Hvor er dere fra?

har heller ikke "møtt" andre ennå,bare hørt om en..

svigers og svigertante har kullsøstrene til Eija da.. :lol:

Vi er fra Havøysund- sånn ca. midt mellom Hammerfest og Nordkapp.

gleder meg til å se han :D

Skrevet

vi har vært på blåbærtur!

først var det overskyet-så regnet det- så ble det sooool ;)

DSC03787.jpg

DSC03786.jpg

DSC03785.jpg

svigers` hund ble med :rolleyes:

DSC03789.jpg

sliten Eija:

DSC03777.jpg

DSC03775.jpg

på besøk hos kullsøstreren(svigers`) på hytta

DSC03778.jpg

DSC03781.jpg

vi har forresten vært på hundeklubben i dag- svigersøs var også med med lille Bella ;)

var bare to andre der av en eller annen grunn,men vi blir nok å fortsette der likevell.. :P

• 3 weeks later...
Skrevet

i dag har jeg og Mia vært på tur med tre hunder.

var ikke enkelt,men det gikk på et vis.. :rolleyes:

vi passer svigers hunder litt for svigermor har fått kreft og blir mye på sykehus.. :twitch:

DSC03860.jpg

DSC03859.jpg

DSC03873.jpg

DSC03883.jpg

DSC03885.jpg

DSC03887.jpg

søstrene jakter på Tassen :Laugh:

DSC03893.jpg

DSC03892.jpg

ser dere tassen? :Laugh:

DSC03888.jpg

DSC03889.jpg

Skrevet
Kjempefine bilder! Eija er kjempesøt :P Trist å høre om svigermoren din, håper alt går bra med henne :twitch:

takk :P

:P Tassen liker ikke småtassene ennå han..og han har bodd sammen med bella i 10 uker ,han er faktisk redd de ekle små krypene :P

svigermor skal opereres på mandag og kreften hadde ikke spredd seg,så vi er optimistiske :P

Skrevet

kjempe fine bilder. det e bra dåkker e med i hundeklubben. savne å være å trene med hundeklubben i Havøysund

Skrevet
kjempe fine bilder. det e bra dåkker e med i hundeklubben. savne å være å trene med hundeklubben i Havøysund

joda,det går bare fint :whistle:

koselige folk og nydelige hunda :)

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har du forsøkt med bare en hund alene med en kattunge? Jeg har heller ingen erfaring med dette, men fra å introdusere miniatyr valp til voksen mellomstor hund. Det tok litt tid før de var gode venner. Jeg ser for meg at kanskje senior alene med en kattunge i fanget..? Samtidig øker det jo stress veldig om den andre holder konsert i rommet ved siden av.   Edit: Har du forsøkt kattungene i bur med hundene fri? Jeg husker det sjalusidrapet en rottweiler begikk på en toåring for noen år siden, hvor jeg er hellig overbevist om at måten de brukte buret på var en tungt medvirkende årsak. Når ungen kom på besøk ble hunden satt til side i bur i sitt eget hjem, i stua, mens mamsen dens ignorerte den og begikk kos og lek med ungen på gulvet og i sofaen rett foran den. Drapet ble begått en dag hunden var forvist til hagen mens ungen var inne med matmor og fikk forsyne seg selv fra fryseren midt i glaninga på hunden, hvorpå det bikket fullstendig over for den. Jeg tror ikke det var jakt, men ren sjalusi og ressursforsvar.
    • Riesenschnauzer krever ihvertfall ganske mye. Kanskje ned mot en time i uka som rent kjæledyr for å holde tovefri, korte poter, rent skjegg, ren stump og visuell sikt. En time høres lite ut, men det er et minimum, og plutselig mye om en er vant til stellfri pels. Skal en holde i korrekt utstillingspels kreves en del mer tid. Typisk rase en ikke skaffer seg om en tenker at den må friseres, men flott om en har en indre frisør som liker at den kan friseres. Profesjonellt utstillingsstell på riesen er kostbart fordi det er tidkrevende, men kan være verdt pengene om en bare skal stille noen få ganger. Ikke bare, bare å få til et jevnt og pent resultat.
    • Ja, Edeward er uvurderlig support. Super fornøyd med ham. Fordi han er krypt vil det aldri skuffe meg at han kanskje ikke engang er bygget til en Very Good (trang i fronten, en merkelig bue i ryggraden og keivete potestilling), men mentalt er han bare super.  Vi har gode naboer også. Tror ikke jeg hadde taklet dette like bra om jeg bodde mer øde og alene. Han er en livsglad gutt som vet å ha det gøy      
    • Jeg følger med på lynkart hver gang men det kan snu fort. Og det tar ett stykke å kjøre hjem om jeg ser det er ille. Det er også ofte det er meldt torden og Lyn og jeg blir hjemme med hundene også kommer det ikke torden og Lyn i det hele tatt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...