~katrine~ Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Lille Eija er ei skjønn lita blandingstispe,hun ble født 10.mai 2007 :icon_fun: skulle egentlig ikke ha hund igjen ennå,men blir man først forelsket så.. memo to self: 1. vaksine: 10 uker 2.vaksine + chip: 13 1/2 uker bilder kommer etterhvert
~katrine~ Skrevet 14. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2007 (ca.) 2 uker: 3 uker: 4 uker; 5 uker: 6 uker: 8 uker; 9 uker: 10 uker:
Ninahz Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Hehe for en utrolig søt hund. Ser ut som de to koser seg på bildene da:)
~katrine~ Skrevet 14. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2007 Hehe for en utrolig søt hund. Ser ut som de to koser seg på bildene da:) ja,de eelsker hverandre
Lurvefranzen Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Personlig liker jeg ikke små hunder så godt, men den der var UMOTSTÅELIG søt! Nydelig! <3
~katrine~ Skrevet 14. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2007 Personlig liker jeg ikke små hunder så godt, men den der var UMOTSTÅELIG søt! Nydelig! <3 denne har jeg hørt før takktakk ^_^
Aussieglis Skrevet 15. August 2007 Rapporter Skrevet 15. August 2007 Hahaha, den der har jeg også fått høre noen ganger! Når folk sier sånn, da har de liksom sjarmert meg også! Og det er vanligvis vanskelig! En hundeeier veit å sette pris på folk som liker hundene deres. *ler* Så utrolig nydelig Eija er blitt. For ei søt lita frøken. Mer bilder takk!
~katrine~ Skrevet 15. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2007 Hahaha, den der har jeg også fått høre noen ganger! Når folk sier sånn, da har de liksom sjarmert meg også! Og det er vanligvis vanskelig! En hundeeier veit å sette pris på folk som liker hundene deres. *ler* Så utrolig nydelig Eija er blitt. For ei søt lita frøken. Mer bilder takk! hehe ja,det er jo et stort komplimang (skrives ikke sånn men.. ) er så stolt av Eijaen min. 14 uker i morgen,allerede.. hun har ikke tisset eller bæsjet inne på 4 hele dager nå.. men hun sier ikke ifra da,vi bare slipper henne ofte ut..
~katrine~ Skrevet 17. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2007 1 uhell på 1 uke,ikke værst.. men hun sier fortsatt ikke ifra.. noen syke og mindre syke bilder ny sele: ooops: gal:
Lillemora Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Hei! Jeg har også en chihuahua/ papillon mix :icon_fun: Min er en liten hann, født 17. mai 2007, så de er vel omtrent like gamle! Hvor stor er din nå? Kjempesøt hun var;) Hilsen Siri
~katrine~ Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Hei! Jeg har også en chihuahua/ papillon mix :icon_fun: Min er en liten hann, født 17. mai 2007, så de er vel omtrent like gamle! Hvor stor er din nå? Kjempesøt hun var;) Hilsen Siri åh,så moro da aner ikke hvor stor hun er-har ikke målt henne,men hun er iallefall to kg og bruker str. small i puppiasele(er en liiiten smule for stor da ,sela altså.. )
Lillemora Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 åh,så moro da aner ikke hvor stor hun er-har ikke målt henne,men hun er iallefall to kg og bruker str. small i puppiasele(er en liiiten smule for stor da ,sela altså.. ) Okey, er litt større en min hun da...Amandus er 1,4 kg nå, bruker str x-small i puppia sele... Så morro med flere av samme rase, har ikke "møtt" noen andre enda! Skal få lagt ut noen bilder av han i morgen. Hvor er dere fra?
~katrine~ Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Okey, er litt større en min hun da...Amandus er 1,4 kg nå, bruker str x-small i puppia sele... Så morro med flere av samme rase, har ikke "møtt" noen andre enda! Skal få lagt ut noen bilder av han i morgen. Hvor er dere fra? har heller ikke "møtt" andre ennå,bare hørt om en.. svigers og svigertante har kullsøstrene til Eija da.. Vi er fra Havøysund- sånn ca. midt mellom Hammerfest og Nordkapp. gleder meg til å se han
~katrine~ Skrevet 22. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2007 vi har vært på blåbærtur! først var det overskyet-så regnet det- så ble det sooool svigers` hund ble med sliten Eija: på besøk hos kullsøstreren(svigers`) på hytta vi har forresten vært på hundeklubben i dag- svigersøs var også med med lille Bella var bare to andre der av en eller annen grunn,men vi blir nok å fortsette der likevell..
~katrine~ Skrevet 12. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2007 i dag har jeg og Mia vært på tur med tre hunder. var ikke enkelt,men det gikk på et vis.. vi passer svigers hunder litt for svigermor har fått kreft og blir mye på sykehus.. søstrene jakter på Tassen ser dere tassen?
Miriam Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Kjempefine bilder! Eija er kjempesøt Trist å høre om svigermoren din, håper alt går bra med henne
~katrine~ Skrevet 12. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2007 Kjempefine bilder! Eija er kjempesøt Trist å høre om svigermoren din, håper alt går bra med henne takk Tassen liker ikke småtassene ennå han..og han har bodd sammen med bella i 10 uker ,han er faktisk redd de ekle små krypene svigermor skal opereres på mandag og kreften hadde ikke spredd seg,så vi er optimistiske
shira Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 kjempe fine bilder. det e bra dåkker e med i hundeklubben. savne å være å trene med hundeklubben i Havøysund
~katrine~ Skrevet 15. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2007 kjempe fine bilder. det e bra dåkker e med i hundeklubben. savne å være å trene med hundeklubben i Havøysund joda,det går bare fint koselige folk og nydelige hunda
shira Skrevet 10. November 2007 Rapporter Skrevet 10. November 2007 no flytte vi hjem snart. da blir vi å trene lamme dåkker
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar