Jump to content
Hundesonen.no

Eija

~katrine~

Recommended Posts

Lille Eija er ei skjønn lita blandingstispe,hun ble født 10.mai 2007 :icon_fun:

skulle egentlig ikke ha hund igjen ennå,men blir man først forelsket så.. :lol:

memo to self:

1. vaksine: 10 uker

2.vaksine + chip: 13 1/2 uker

:D

bilder kommer etterhvert :D

Hahaha, den der har jeg også fått høre noen ganger! :wub: Når folk sier sånn, da har de liksom sjarmert meg også! Og det er vanligvis vanskelig! En hundeeier veit å sette pris på folk som liker hundene deres. *ler*

Så utrolig nydelig Eija er blitt. :D For ei søt lita frøken. Mer bilder takk! :D

Hahaha, den der har jeg også fått høre noen ganger! :wub: Når folk sier sånn, da har de liksom sjarmert meg også! Og det er vanligvis vanskelig! En hundeeier veit å sette pris på folk som liker hundene deres. *ler*

Så utrolig nydelig Eija er blitt. ;) For ei søt lita frøken. Mer bilder takk! ;)

hehe :D

ja,det er jo et stort komplimang (skrives ikke sånn men.. :D )

er så stolt av Eijaen min.

14 uker i morgen,allerede.. :P

hun har ikke tisset eller bæsjet inne på 4 hele dager nå.. :P

men hun sier ikke ifra da,vi bare slipper henne ofte ut.. :rolleyes:

Hei!

Jeg har også en chihuahua/ papillon mix :icon_fun: Min er en liten hann, født 17. mai 2007, så de er vel omtrent like gamle! Hvor stor er din nå? Kjempesøt hun var;)

Hilsen Siri

åh,så moro da :lol:

aner ikke hvor stor hun er-har ikke målt henne,men hun er iallefall to kg og bruker str. small i puppiasele(er en liiiten smule for stor da :lol:,sela altså.. )

åh,så moro da :lol:

aner ikke hvor stor hun er-har ikke målt henne,men hun er iallefall to kg og bruker str. small i puppiasele(er en liiiten smule for stor da :lol:,sela altså.. )

Okey, er litt større en min hun da...Amandus er 1,4 kg nå, bruker str x-small i puppia sele...:lol: Så morro med flere av samme rase, har ikke "møtt" noen andre enda!:D Skal få lagt ut noen bilder av han i morgen. Hvor er dere fra?

Okey, er litt større en min hun da...Amandus er 1,4 kg nå, bruker str x-small i puppia sele...:lol: Så morro med flere av samme rase, har ikke "møtt" noen andre enda!:lol: Skal få lagt ut noen bilder av han i morgen. Hvor er dere fra?

har heller ikke "møtt" andre ennå,bare hørt om en..

svigers og svigertante har kullsøstrene til Eija da.. :lol:

Vi er fra Havøysund- sånn ca. midt mellom Hammerfest og Nordkapp.

gleder meg til å se han :D

vi har vært på blåbærtur!

først var det overskyet-så regnet det- så ble det sooool ;)

DSC03787.jpg

DSC03786.jpg

DSC03785.jpg

svigers` hund ble med :rolleyes:

DSC03789.jpg

sliten Eija:

DSC03777.jpg

DSC03775.jpg

på besøk hos kullsøstreren(svigers`) på hytta

DSC03778.jpg

DSC03781.jpg

vi har forresten vært på hundeklubben i dag- svigersøs var også med med lille Bella ;)

var bare to andre der av en eller annen grunn,men vi blir nok å fortsette der likevell.. :P

• 3 weeks later...
Kjempefine bilder! Eija er kjempesøt :P Trist å høre om svigermoren din, håper alt går bra med henne :twitch:

takk :P

:P Tassen liker ikke småtassene ennå han..og han har bodd sammen med bella i 10 uker ,han er faktisk redd de ekle små krypene :P

svigermor skal opereres på mandag og kreften hadde ikke spredd seg,så vi er optimistiske :P

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...