*Rodney* Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Jeg er ei 17 år gammel jente som bor i Eidskog. Her bor jeg sammen med mamma, pappa, to av mine brødre, min brors forlovede, en katt, to nymfeparakitter, et marsvin, to kaniner og selvfølgelig Rodney, min lille gogutt Rodney er en 5 år gammel blandingshund. Faren hans er hvit gjeterhund, og moren er blanding av collie og schæfer. Rodney er en livsglad gogutt, og han elsker å være med på det som skjer. Trener litt lydighet og så smått agility med ham, men bare for moro skyld. Han elsker å trene og lære nye ting, men kan til tider bli litt for ivrig (er jo ikke alltid så greit å forstå hva det er man blir bedt om, så da gjør man liksågreit flere ting samtidig). Ellers er vi ofte på lange skogsturer. Er mange fine turmuligheter her, for det meste i skogen. Om sommeren er vi ofte og bader, noe Rodney rett og slett elsker!!! Han bruker også å få være med opp til hesten min og hilse, noe han liker veldig godt 8) Hesten synes nå riktignok at Rodney kan være litt vilter til tider.... [looney] Ja, dette var altså meg og Rodney Er det noe mer dere lurer på er det bare å spørre:) Kari og Rodney Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Heisann og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Hei begge to velkommen hit, håper dere vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Hei og velkommen! Bare spør dersom du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Velkommen hit Flower Har du spørgsmål eller diverse da er det bare og ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. August 2005 Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 heihei! velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 10. August 2005 Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 Vekommen! Har du noen bilder av hunden din? Det hadde vært spennende å få se ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 10. August 2005 Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 Velkommen hit! Bilde av hunden ønskes! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. August 2005 Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 Velkommen..!! Biiilde =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 10. August 2005 Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 10. August 2005 Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 velkommen her til oss Flower =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Rodney* Skrevet 10. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2005 Har nå, etter mye slit (fordi alle bildene mine var for store) fått lagt inn et bilde her:) Takk for alle velkomstene:) Kjempe hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 11. August 2005 Rapporter Share Skrevet 11. August 2005 Heihei, velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Velkommen fra meg ogsaa Flott beskrivelse av deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet 12. August 2005 Rapporter Share Skrevet 12. August 2005 Hallo og vellkommen hit! Har du noen bilder av hunden din? Jeg ble veldig nysjerri på hvordan den ser ut. *velkomst klem* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 velkommen hit, da =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. August 2005 Rapporter Share Skrevet 13. August 2005 Velkommen til Hundesonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 17. August 2005 Rapporter Share Skrevet 17. August 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Rodney* Skrevet 27. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Dere som har lyst til å se bilder av min hund kan gi meg mail-adressen sin, så kan jeg sende bilde av Rodney til dere. Får det bare ikke til å få bildene små nok til å legge dem til her.... :oops: Skal få broren min til å hjelpe meg med det bare han får tid 8jobber veldig mye for tiden han... ). Takk for alle koselige innlegg her Det varmer mitt hjerte! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 27. August 2005 Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Velkommen herinde! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 27. August 2005 Rapporter Share Skrevet 27. August 2005 Dere som har lyst til å se bilder av min hund kan gi meg mail-adressen sin, så kan jeg sende bilde av Rodney til dere. Får det bare ikke til å få bildene små nok til å legge dem til her.... :oops: Skal få broren min til å hjelpe meg med det bare han får tid 8jobber veldig mye for tiden han... ). Takk for alle koselige innlegg her Det varmer mitt hjerte! Hehe... Send dem til meg, så skal jeg forminske dem og legge dem ut for deg [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar