Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Moss


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Jeg var flink kineser-handler slave i går :) Stilte Mayday til 4. beste junior tispe m/CK, og fikk en kort tur inn i BIR/BIM med Cola mens Kristine tok Dollar (som tok BIR). Her kommer det bilde av de søte små-jentene:

birbimraade280707.jpg

Foto: Hege Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg er en smuuuule stolt av godgutten min ;)

Han tok CERT og ble dermed Norsk utstillingschampion, i tillegg ble han BIR!

Og ikke nok med det men han ble BIG2 :P:)

komp.oscar.jpg

Nå Nuch Robole's Oscar II (litt glad) :D

Jeg viste i tillegg kineserne som Line la ut, tusen takk for hjelp av handling av Cola i BIR/BIM og Mayday, Line=)

Og Collien til Therese, ikke at dette var et supert bilde, men Ronja er virkelig NYDELIG:

ronja.jpg

Jeg mååå gratulerer Kathrinesnuppa med CERT på Arisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! (spesiellt til Nyx som jeg alltid har synes har vært usedvanlig pen :) kanskje jeg faktisk begynner å få litt peil after all?)

Til dere som ikke er fornøyde: bedre lykke neste gang.. det går utrolig opp og ned i utstillingsringer har jeg lært meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var Bocca`s første valpeshow (og stevne i det heltatt). Og ho ble nr 2 av 2. Men er fornøyd med kritikken. Så legger den ut:

"4 m old. Femi pup. Good head. Nice eyes. Good ears. Good neck and top(?). Good body. Nice ang. Good bone. Wellset tail. Good coat texture. Moves well when she wants (må jo le litt av frøkena da). Lively temp. Well handled".

Det var godt å få noe positivt, og ikke noe som "feminin tispe" (når det er hannhund).

Høres noe kjent ut, hehe... :)

Birk fikk følgende kommentar av dommer på rasespesialen "he would make an excellent bitch"....

Ellers; Kjempegrattis til cert, championat, skumle debuter og alt ellers som hører med :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg også komme med skikkelig-skikkelig skryting her..

Stilte min nyeste import, (13 mnd "tysker" som heter Mac), og ikke bare feide han alle konkurrentene av banen (fikk cert og BIR), men han vant også gruppefinalen i gruppe 1 og til slutt på dagen ble han plassert som 4.Best In Show!

En 13 mnd bearded collie er jo veldig mye baby i både kropp, sjel og ikke minst pels - så det å slå så mye velkjente og "store" konkurrenter var utrolig morsomt. Særlig med tanke på at Mac virkelig ikke liker utstillinger, synes det er ustyrtlig kjedelig og ganske så skummelt med alle disse lydene, folkene og hundene som han ikke har noen som helst kontroll på..

Moses (7 mnd) derimot gjorde det ikke SÅ bra, da han ble slått av en mye yngre hannvalp i konkurransen om beste hannhund. Men pytt'sann - hvem bryr seg når man kom hjem med SLIKT resultat på den andre.

Dessuten var det lite å gjøre annerledes med Moses da dommeren syntes han hadde for smal hals (!?) og for korte ben.. (Høres sånn passe vanskapt ut, da....) HA HA HA

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten var det lite å gjøre annerledes med Moses da dommeren syntes han hadde for smal hals (!?) og for korte ben.. (Høres sånn passe vanskapt ut, da....) HA HA HA

Susanne

Makan !! Tenk å SI noe sånt om søte lille Moses da gitt !! Det går da virkelig ikke an *flir*. Vi gleder oss til den årvisse traskingen forbi "leiren" nå til helga :-).

Ellers må jeg selvsagt gratulere med fantastisk resultat på Mac da ! Det er jo utrolig med en sånn ung hund. Det er bare å ta av seg hatten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på WheatenMalis innlegg, og ja, det er viktig å tillate seg å glede seg over de gangene det går virkelig bra på utstilling!

Det kan være "lotto" av og til (ganske ofte, dessverre), men dårlige restultater er jo bare sånt man må riste av seg. Det aller viktigste er jo at man gjør det bedre enn forventet - DA skal man kose seg med resultatet og glede seg.

Gratulerer alle sammen - og vi sees vel alle igjen snart!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for grattulasjoner :D ER pr dags dato uten nett hjemme, så har snylta litt hos tante hihi

1 : TAKK til Kristine for SUPER handling av dolle mor :P og ja hun er nydelig ( folk på utsiden av ringen blar ikke opp i kattalogen pga at de ikke kjente deg for å finne hunden uten grunn vettu ;) ) DU gjorde detg bra bemerka :P

og UTMERKT VISAD :icon_fun: :icon_fun: :icon_fun: hurra :P

Grattis til alle andre også :) INGEN NEVNT INGEN GLEMT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bernerringen tok Ola Odelsgutt av Hiselfoss certet, på sin første utst. etter fylte 2 år og ble dermed Norsk og Svensk utstillingschampion. Han ble også BIR, BIG og BIS2! :D

Noen som vet hvem som ble BIS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra på Moss :D

Vil legge til at Scarlet-Red's Unique Blue Turbo ble BIR valp og 2 BIG.

Jeg så ham der, lille skjønningen :) Grattis! :icon_fun:

Litt OT; Gleder meg til å se dere på Lundamo! (håper det blir ledig hytte, ellers blir det telt på oss, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...