Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Moss


Monab88

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Frøken var drittlei hele greiene tror jeg. Når hun kom opp til dommerbordet oppfattet hun dommeren helt feil. Hun må alltid "beskytte" meg fra andre personer og hunder så når hun trodde at dommeren skulle "ta" meg knurret hun og glefset til ham. Skjer bare hvis jeg holder på Frøken (jeg holdt henne jo på et vis på bordet) Da var det takk for oss. :icon_fun:

Av en eller annen grunn begynte jeg å gråte når jeg kom ut av ringen. Ikke for at jeg var skuffet eller 'dårlig taper' ellerno (hra hatt godt over 1000 starter med kaninene så det var ingen slik følelese liksom.) Jeg vet bare ikkehva de var. Haha, de som så meg må tro jeg er en skikkelig drittunge som ble skuffa, men det var alstå ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så veldig bra med oss gitt, men depper ikke over det :icon_cry: God trening, med tanke på at det er 4 år siden sist. Jeg var nervøs, det smittet over på Orry, som førte til at han ble daff og gjorde veldig lite ut av seg. Ble litt i usynlig i mengden rett og slett, men vi prøver å gjøre det bedre neste gang. Nå er jeg over skrekken :D

Uansett, han fikk 1. AK (1. KVAL) og gikk ut i konkurranseklassen. Kritikken var ikke så ille, og en del av det negative var min skyld. Er uansett fornøyd, han oppførte seg pent og gjorde det han fikk beskjed om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille cavalier tispe debuterte i valpeklasse 4-6 mnd idag.

Og vi fikk BIR :shocked:

Ble ikke plassert i gruppa da.

Debuterte også med Nova i JK. Hun er sent utviklet så hadde regnet med en blå sløyfe.

Men Hun ble 1 jk, 3 JKK og fikk HP :icon_cry:

Er utrolig fornøyd med begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Archie ville ikke løpe i ringen, men viste seg ellers veldig greit for dommer på bordet. Det ble 1 kval og 2 konk, så det var den andre hannen som kom videre (2 påmeldte). God trening da men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere alle. :)

Trivelig å treffe på flere soniser i dag og.

Treffer aldri noen nye jeg <_<

Kan ikke dere komme inn i flatringen mens jeg står der å presentere dere med hundesonen navn? :D

Gratulerer også til Mali med herlige resultater i går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var Bocca`s første valpeshow (og stevne i det heltatt). Og ho ble nr 2 av 2. Men er fornøyd med kritikken. Så legger den ut:

"4 m old. Femi pup. Good head. Nice eyes. Good ears. Good neck and top(?). Good body. Nice ang. Good bone. Wellset tail. Good coat texture. Moves well when she wants (må jo le litt av frøkena da). Lively temp. Well handled".

Det var godt å få noe positivt, og ikke noe som "feminin tispe" (når det er hannhund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace tok med seg en pen blå sløyfe ut av ringen hun :) Kritikken var det egentlig ikke mye å si på - dommeren hadde funnet ca. 10 forskjellige måter å skrive at hun trenger tid på å vokse seg til. Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg er uenig, så jeg er heller superfornøyd med at hunden min gikk inn i ringen med en totalt ukjent person, ble stående "uten støtte" når dommeren kjente over - og fortsatt stod som en påle når han kjente over henne. Resultatene kommer etterhvert :)

Grattis til Nyx, Aris med eiere og ellers alle som er fornøyd med noe i ringen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...