Monab88 Skrevet 28. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2007 Hvordan har det gått med folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Frøken var drittlei hele greiene tror jeg. Når hun kom opp til dommerbordet oppfattet hun dommeren helt feil. Hun må alltid "beskytte" meg fra andre personer og hunder så når hun trodde at dommeren skulle "ta" meg knurret hun og glefset til ham. Skjer bare hvis jeg holder på Frøken (jeg holdt henne jo på et vis på bordet) Da var det takk for oss. :icon_fun: Av en eller annen grunn begynte jeg å gråte når jeg kom ut av ringen. Ikke for at jeg var skuffet eller 'dårlig taper' ellerno (hra hatt godt over 1000 starter med kaninene så det var ingen slik følelese liksom.) Jeg vet bare ikkehva de var. Haha, de som så meg må tro jeg er en skikkelig drittunge som ble skuffa, men det var alstå ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Det gikk ikke så veldig bra med oss gitt, men depper ikke over det God trening, med tanke på at det er 4 år siden sist. Jeg var nervøs, det smittet over på Orry, som førte til at han ble daff og gjorde veldig lite ut av seg. Ble litt i usynlig i mengden rett og slett, men vi prøver å gjøre det bedre neste gang. Nå er jeg over skrekken Uansett, han fikk 1. AK (1. KVAL) og gikk ut i konkurranseklassen. Kritikken var ikke så ille, og en del av det negative var min skyld. Er uansett fornøyd, han oppførte seg pent og gjorde det han fikk beskjed om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Min lille cavalier tispe debuterte i valpeklasse 4-6 mnd idag. Og vi fikk BIR Ble ikke plassert i gruppa da. Debuterte også med Nova i JK. Hun er sent utviklet så hadde regnet med en blå sløyfe. Men Hun ble 1 jk, 3 JKK og fikk HP Er utrolig fornøyd med begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Grattis med "vel overstått" til alle sammen, bedre lykke neste gang til de som ikke er heeeeelt fornøyd! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Er man drittunge om man griner når man kommer ut av ringen? Da er jeg en skikkelig drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Det er vel ikke så rart om masse spenning og en smule nervøsitet utløses med en tåre eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Skryte litt jeg også Lille Nyx (ImageCopy Dancing Dot) fikk sitt andre Cert på sin andre utstilling i dag :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Therese(Toya) fikk 2BTK med ck på Ronja! Det var 28 collies påmeldt! Grattis :icon_fun: Grattis til vipsen med Nyx også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Therese(Toya) fikk 2BTK med ck på Ronja! Det var 28 collies påmeldt! Grattis :icon_fun: Grattis til vipsen med Nyx også! Jess kjempe flott Therese! Bare en plass bak certet - så det kommer nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 lille lh chihuahuaen jeg gikk med ble bim med 2 påmeldte hehe første valpeshowet og bra kritikk så er kjempefornøyd med henne: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Jess kjempe flott Therese! Bare en plass bak certet - så det kommer nok! Hvordan gikk det med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Therese(Toya) fikk 2BTK med ck på Ronja! Det var 28 collies påmeldt! Grattis :icon_fun: Grattis til vipsen med Nyx også! Hurra Therese! :icon_fun: :icon_fun: :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Archie ville ikke løpe i ringen, men viste seg ellers veldig greit for dommer på bordet. Det ble 1 kval og 2 konk, så det var den andre hannen som kom videre (2 påmeldte). God trening da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Hvordan gikk det med dere da? Slik gikk det med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Gratulerer sååååå mye Kathrine med CERT :icon_fun: :icon_fun: Det var velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Slik gikk det med oss Wow, grattis med CERT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Skryte litt jeg også Lille Nyx (ImageCopy Dancing Dot) fikk sitt andre Cert på sin andre utstilling i dag :icon_fun: Grattis igjen til Nyx, fine jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Grattis til alle som har fått gode resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Grattis til dere alle. Trivelig å treffe på flere soniser i dag og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Grattis til dere alle. Trivelig å treffe på flere soniser i dag og. Treffer aldri noen nye jeg <_< Kan ikke dere komme inn i flatringen mens jeg står der å presentere dere med hundesonen navn? Gratulerer også til Mali med herlige resultater i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Dette var Bocca`s første valpeshow (og stevne i det heltatt). Og ho ble nr 2 av 2. Men er fornøyd med kritikken. Så legger den ut: "4 m old. Femi pup. Good head. Nice eyes. Good ears. Good neck and top(?). Good body. Nice ang. Good bone. Wellset tail. Good coat texture. Moves well when she wants (må jo le litt av frøkena da). Lively temp. Well handled". Det var godt å få noe positivt, og ikke noe som "feminin tispe" (når det er hannhund). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Gratulerer alle dere som er fornøyde og bedre lykke neste gang til dere som ikke er fullt så fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Ace tok med seg en pen blå sløyfe ut av ringen hun Kritikken var det egentlig ikke mye å si på - dommeren hadde funnet ca. 10 forskjellige måter å skrive at hun trenger tid på å vokse seg til. Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg er uenig, så jeg er heller superfornøyd med at hunden min gikk inn i ringen med en totalt ukjent person, ble stående "uten støtte" når dommeren kjente over - og fortsatt stod som en påle når han kjente over henne. Resultatene kommer etterhvert Grattis til Nyx, Aris med eiere og ellers alle som er fornøyd med noe i ringen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Legger ut det ene bildet av Bocca jeg Matmor tar bilde, jeg stiller opp.. Syns hun er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar