Jump to content
Hundesonen.no

Hva hører dere på?

Nokia

Recommended Posts

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Posted

går mest i kpop her favoritt artister:

Seeya

Super Junior

Shinhwa

CSJH

Eugene

Lee Soo Young

Lee seung Gi

boA(litt iallefall)

The Trax

M.I.L.K

S.E.S

mange flere++++

favoritt sangen for tiden må være

Shinhwa- Once in a lifetime<3

Posted

På iPoden akkurat nå er det:

Rise Against

Three Doors Down

New Found Glory

Breaking Benjamin

Chris Daughtry

Fall Out Boy

Glasseater

Hawthorne Heights

InFlames

Javier Navarrete

Lonestar

Panic! at the Disco

Shinedown

Soilwork

The Used

With Broken Wings

Posted

Går vel for det meste i :

- Paramore

- The used

- The Rocket Summer

- Rancid

- Tokio Hotel

- The Fray

- Taking Back Sunday

og ganske mye anna :)

Hører vel enkli på det meste ;)

Posted

hører det meste på punk, glam, oi, ska og rock'n'roll;)

sex pistols

buzzcocks

rancid

blitz

ebba grön/imperiet

bad religion

charta 77

jokke

distillers

dropkick murphys osv

Posted
Ja.. jeg er nysgjerrig.. ^_^

Er det noe jeg er stolt av, så er det musikksmaken min (faktisk)! Beatles og Bruce Springsteen :)

Ikke verst det, selv om jeg synes Bruce var mye bedre før... :P

Hører på alt mulig slags sjangre selv, men dette er det jeg hører mest på akkurat nå:

Beatles (alltid :D )

The Fall

The Undertones

Bright Eyes

Klaxons

Babyshambles

Devo

Talking Heads

Joy Division

Arctic Monkeys

Modest Mouse

Amy Winehouse

The Associates

Queens of the Stone Age

The Stooges

Susanne Sundfør

Arcade Fire

Dizzee Rascal

The Hold Steady (MÅ sjekkes ut dersom du liker Springsteen!)

Guest Jonna
Posted

Jeg hører på alt mellom himmel og jord:

CC Cowboys

Johny Legend

Linkin Park

Sting

Daniel Bedingfield

N.E.R.D

Daft Punk

Angie Stone

Jan Eggum (Når jeg lengter tilbake til vestlandet :))

Veldig glad i film musikk da det gir mye varriert på en CD:

-City of angels

-Nothing Hill

Posted

Jeg hører på litt forskjellig:

- Ramones

- Red Hot Chili Peppers(for det meste musikken de har laget frem til ca. -91)

- The Stooges

- Blondie

- Babyshambles

- The Libertines

- Bare Egil Band

- Buzzcocks

- Richard Hell & the Voidoids

- Nellie McKay

- the Misfits

- Jeff Buckley

- Jokke & Valentinerne

- The Clash

- Arcade Fire

m.m.

Posted

Placebo, HIM, The Used, Marilyn Manson, Evanescence, Breaking Benjamin.. Osv. osv. osv.

Posted
Er også stolt av musikksmaken min. Finnes ikke bedre musikk! :) Hører på Trance, og Tiesto er min favoritt.

Er det noe å være stolt av da!? :D Huff, musikk lages med instrumenter fru blom.

Rage against the machine, Wolfmother, Withering Surface, Wintersun, Weezer, UFO, Sonata Arctica, Raunchy, Radiohead, Porcupine Tree, A Perfect Circle, Oasis, Norther, NOFX, Muse, Moonspell, Mnemic, Leave's Eyes, Keane, Illdisposed, Guns'n'roses, Foo Fighters, Eternal Tears of Sorrow, DREAM THEATER, Divercia, Dark Age, Coldplay, Blackfield, Before The Dawn, Audioslave +++++

"What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno."

Posted
Er ikke crack og drugs omtrent det samme? :)

*Knis* jo, crack er jo en type drugs så!

Posted

Er mest glad i rock, pop, ballader og duetter.

- Michael Jackson

- Phil Collins

- Genesis

- Guns`n Roses

- Stage Dolls

- Roxette

- Red Hot Chilli Peppers

- AC/DC

- Christina Aquilera

- Enrique Iglesias

- Mika

+++

Posted
Er det noe å være stolt av da!? :D Huff, musikk lages med instrumenter fru blom.

Rage against the machine, Wolfmother, Withering Surface, Wintersun, Weezer, UFO, Sonata Arctica, Raunchy, Radiohead, Porcupine Tree, A Perfect Circle, Oasis, Norther, NOFX, Muse, Moonspell, Mnemic, Leave's Eyes, Keane, Illdisposed, Guns'n'roses, Foo Fighters, Eternal Tears of Sorrow, DREAM THEATER, Divercia, Dark Age, Coldplay, Blackfield, Before The Dawn, Audioslave +++++

"What ever happened to sex, drugs and rock'n'roll - now we just have AIDS, crack and techno."

Instrumenter er vel et relativt begrep, eller hva? Instrument vil jo si redskap for å oppnå noe/en effekt, i dette tilfellet musikk, og da spiller det ingen rolle hva slags redskap man bruker for å frembringe den ønskede effekten - altså musikken- så lenge det blir musikk ut av det. For ikke så veldig mange år siden mente man at den nye rocken ikke var skikkelig musikk, fordi man brukte elektrisk gitar og elektrisk bass. Du henger bare igjen i en gammeldags måte å se tingene på:)

instrumen't n3 (fra lat., av *instruere)

1 finere verktøy, redskap el. apparat kirurgiske i-er / bilens i-er er oversiktlig plassert / overf: middel til å oppnå et bestemt resultat, redskap språket er et i- for tanken / være et i- i ledernes hender / partiprogrammet er et framtidsrettet politisk i-

2 innretning til å frambringe musikk med, musikkinstrument spille flere i-er / blåsei-, strengei-, strykei-

Posted

Shit altså.. Ikke ta meg så alvorlig da.. :rolleyes: Forøvrig så er det mange "drugs" som er mye "bedre" enn crack jo. Sunnere kan man vel kanskje kalle det. Crack er vel noe av det mest urene og farlige man får tak i.. Huff.

Instrumenter er vel et relativt begrep, eller hva? Instrument vil jo si redskap for å oppnå noe/en effekt, i dette tilfellet musikk, og da spiller det ingen rolle hva slags redskap man bruker for å frembringe den ønskede effekten - altså musikken- så lenge det blir musikk ut av det. For ikke så veldig mange år siden mente man at den nye rocken ikke var skikkelig musikk, fordi man brukte elektrisk gitar og elektrisk bass. Du henger bare igjen i en gammeldags måte å se tingene påwink.png

Jaok, men datamaskin-musikk er og blir aldri noe for meg iallefall. Ikke ser jeg på datamaskiner og DJ-utstyr som instrumenter heller. En gitar er et instrument. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Create New...