Cathrine og Killja Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 kommer fra dyrlegen nå. måtte avlive tispa mi. det er så ufattelig trist og tomt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Uff så trist å høre! Føler med deg.. Det kan ikke være noen god følelse nå.. *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Uff da Wendy! Det der er den store ulempen med å ha hund! Du får bare trøste deg med at hun ikke lider mer, og at det blir lettere etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Nei huff! Vet ikke hva jeg skal si, alt blir liksom så feil når det gjelder slike ting Men du gjorde nok det rette! Hun har det sikkert bedre der hun er nå. Stor klem fra denne kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Så trist.. Å miste en er aldri lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 21. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 huff , dette er ille ja. jeg gråter og gråter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Så trist.. Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 21. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Huff, sånt er ikke noe morro assa! Håper det går bra med deg, og tenk på at hun har det bedre der hun er nå! Trøsteklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Trøsteklem herfra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Uff, kjempetrist å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 jeg føler med deg! så utrolig trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 takk for det... ble ikke mye til søvn i natt. hadde med meg teppet hennes, og halsbåndet inn i sengen min. savnet er ufattelig stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Det er et tøft valg å ta - og ikke minst utføre, og det gjør veldig vondt. Vet det er liten trøst, men du har nok gjort det riktige, og hunden slipper å lide. Du får ta vare på alle de gode minnene dere har hatt sammen, og vite at alle vi her inne tenker på deg. Kondolerer så mye! En trøsteklem fra oss også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 22. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 godt å vite det.. vet at jeg gjorde det rette, men det skjedde så akutt. rakk ikke å forbrede meg, eller noe. er ikke lenge siden jeg avlivet hannhundenn min. dette ble rett og slett for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar