Gå til innhold
Hundesonen.no

Rottweiler vs IW (nei, ikke vold;)


Mirai

Recommended Posts

Ja størrelsen inponerer meg, men skjønner ikke helt hvordan det er å ha dem i hus. kanskje sånn at man ikke legger så mye til det siden man har den siden den var valp. Jeg syns jo min hund er en ganske medium hund, men når jeg ser ho sammen med andre blir ho stor. Men inne i hus glir ho fint inn. Er vel sånn med kjempene også. Har ekstremt lyst på GD da, men det får evnt bli etter den hunden jeg har nå, Vet ikke helt hvordand et går med to store hunder i hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror da at irske ulvehunder i gjennomsnitt skal være ganske rolige inne (når de er fullvoksne), så lenge de får nok mosjon. Blir sikkert noen ulykker uansett - OPS der logra hunden så en vase gikk i knas... :D Men IW vet sikkert mer om det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det er det som gjør at jeg ønsker meg en av kjempene. Altså de er rolige og avbalanserte og krever ikke så mye som folk tror (når de er voksne). Og når jeg har en så aktiv, stor energisk hund som jeg har, så blir det nok en mer behagelig overgang for min del, selv om hunden blir større. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...