Gå til innhold
Hundesonen.no

Det nye utseendet på forumet...


Recommended Posts

Jeg kupper tråden til BcRex - (har spurt om lov da)

Men tilbakemeldinger på utseendet.

Og ny forumdel kan legges her.

Og evt, mer som kommer :whistle:

Mvh

Espen

Opprinnelig tråd

Jeg tenkte at tilbakemeldinger på forumets nye utseendet kan ligge her :D

Og jeg er veldig fornøyd foreløpig. Men en ting jeg kunne tenke meg er at på "hovesiden" der man får alle forumene nedover, å kan man velge å klikke vekk ikke sant. Skjønner hittill? For jeg har jo bare infosonen, hundesonen og Off topic delen, og nå ble det veldig de langt mellomrom mellom de andre som er klikket bort. Kunne dere endret det til sånn det var? At de er helt inntil hverandre igjen? Dette er bare pirk-pirk, men syns det blir veldig langt mellom forumene jeg titter på nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alt vi skrev i formiddag forsvant, lurte jeg på om det gjelder PMer også? Det er ikke noe problem å skrive en ny, men hvis hun fikk den (jeg husker jo ikke om jeg sendte den etter klokka 12 heller, da :whistle: ) er jo det litt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å si at jeg likte det gamle designet mye bedre? :whistle:

Jeg blir sikkert vant til dette også, men foreløpig brummer jeg litt i skjegget over at det andre er borte. Det er godt mulig det bare er jeg som er sær altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synte dette var veldig bra!

Litt uvant å måtte lese innleggene som på en måte går over hele skjermen (bredere enn før), men man blir vel vant med det også når man har vært her noen dager.

Dere skal ha skryt over at dere hele tiden gjør ting for å gjøre forumet bedre, kan tenke meg at der er mye jobb :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt uvant at det er bredere, men i lengden er jo det bare positivt :whistle:

Som Paul sier så gjør det at vi kan sette inn flere ting forskjellige steder, og det blir lettere og bygge ut forumet med flere funksjoner. Men det har nok mye med vane og gjøre, de fleste forum har jo en horisontal meny som vi har nå. De fleste var jo misfornøyd når vi gikk over til det gamle. Dette er jo tilbake til sånn det var før her. Bare litt penere løsning på det da vi har mange knapper.

Men bra folk er fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere må fikse litt på linkesiden! På hundelinkene i alle fall (har ikke sjekket de andre), detter linkene ut på høyre side. Vanskelig å forklare, men dere skjønner det når dere ser det, regner jeg med.

Ellers fint! Litt uvant, men absolutt noe man kan venne seg til. Selv om jeg ikke helt har fått med meg de morsomme tingene Espen sier at man kan gjøre med den nye versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er lov... alltid en tilvenningsak når noe endres. Vi gjør dette for å forbedre tjenestene våre fremover. Med større bredde på forumet kan vi etterhvert bla.a. tillate litt større bilder osv... Ellers så har vi prøvd å gjøre navigeringen mer intuitiv og lettere å skjønne.

Dette høres veldig flott ut :whistle: Å få bredere bilder.

Og jeg liker bredden på forumet, så kanskje derfor jeg brukte betaversjonen når jeg først fant den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt klart fordelene med bredere forum med tanke på bilder og slikt, og som dere sier er bredden antakeligvis en vanesak.

Jeg mener på ingen måte å være negativ, og blir nok vant til det etter hvert. På den annen side synes jeg det var mer lettvint med det gamle designet for mitt bruk, men igjen; det er nok jeg som er fryktelig sær :whistle:

Ellers vil jeg gjerne nevne at dere gjør en super jobb med forumet, jeg har aldri vært borti noen som har jobbet så mye for å få et velfungerende forum som dekker de aller, aller flestes ønsker. Ørten gullstjerner og :D til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link er fikset wesminster :D

Tror det blir bra når man blir vant til det, det gamle forumet var ganske enestående - da de fleste har horisontal meny som nå :whistle:

Det er jo kult å skille seg ut da :D

Jeg skal slutte å sutre, jeg blir vant til det. Og igjen; flinke er dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det nye utsenet er helt ok jeg, men veldig uvandt ja... Det eneste jeg må si som er negativt er at det ikke står om man er loget inn eller ikke lengre, ganske forvirrende og irreterende når flere i familien bruker dyresonen og at vi skriver inlegg på hverandres navn og ikke vårt eget. Ellers er utsenet fint det! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte forresten at trådene om webutvikling, grafikk osv ble listet opp under nye innlegg i off topic. Praktisk med det nye underforumet Data og IT selvfølgelig, men jeg bruker ofte bare nye innlegg-funksjonen når jeg er innom. Derfor går jeg lett glipp av hjemmeside-/datatråder, fordi jeg glemmer å sjekke det nye underforumet.

Noen mulighet til at dere kan få inkludert dette forumet under nye innlegg? Om ikke får jeg bare venne meg til å trykke litt mer rundt for å holde meg oppdatert :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg sitter nå ser det ut til at forumet er litt smaler igjen så nå synes jeg alt er perfekt ihvertfall! Mye mer oversiktlig meny og lettere og navigere. Dette synes jeg er noe av det bedre dere har gjort hittil! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...