tm100021 Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg, århundres spørsmål er her... Mørke eller lyse muffinser? Jeg skal ikke lage eller noe, men liker å tenke på det.
vipsen Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Sjokolade. De lyse må lages med sjokoladebiter i.
Marianne&Java Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Selvfølgelig sjokolade Du er ond... Fikk jo ikke no særlig lyst på muffins nå da <_<
Wanderlust Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Hm. vanskelig spm. Jeg der da veeeldig glad i sjokolade. Men muffins for meg er nok den "orginale". Så konklusjonen, ta de lyse. med masse melis-glasur *sikle* Melis er jo veeeldig godt og maule også *nam Edit: ser jeg går mot strømmen, men sjokolade er best når det ER sjokolade.
Betty Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Om jeg måtte velge av dem så tror jeg det hadde blitt sjokomuffinsen. Men sånn egentlig ville jeg ikke hatt noen av delene, men en skikkelig stor og god blåbærmuffins derimot *sikle*
Peers Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Sjokolade. De lyse må lages med sjokoladebiter i. Der skrev du akkurat det jeg tenkte
Aya Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Ingen av delene, men selvsagde lyse med nonstop og sjokoladebiter i, og med bær i. Mørke er ikke så gode. Og masse melis, selvsagt.
Eva-Kihla Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Sjokolade. De lyse må lages med sjokoladebiter i. Enig!
Aina&Kaizer Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Lyse som er dekket av konditorfarget melis, haha.
LBL Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Hvorfor velge? Begge deler oppi samme form! Pintomuffins!
ida Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Muffins er veldig lett å lage uten pose, da.. Men må jeg velge, blir det de lyse med litt sitronsaft og revet sitronskall i . Melisglasur med sitronsaft i stedenfor vann! (Sitronsaft er skvisa sitron.)
Eva-Kihla Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Muffins er veldig lett å lage uten pose, da.. Men må jeg velge, blir det de lyse med litt sitronsaft og revet sitronskall i . Melisglasur med sitronsaft i stedenfor vann! (Sitronsaft er skvisa sitron.) Da er det jo Siffins!
AllStar Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Ahh, kjenner jeg fikk sikkelig lyst på muffins nå gitt
borderen Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Smart med sånn ferdig pose. Da kan jeg kanskje spise muffins igjen. På heimkunnskapstimen for 7 år siden (6. klasse) lagde vi muffins, men så fikk vi eggeskall oppi!! Siden har ikke jeg spist muffins... Å spise myk muffins og plutselig kjenne at det knaser mellom tenna... ja, der har jeg fått en traume!
Mud Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 sjokolade med biter av dronningsjokolade oppi..STORE biter sjokolade oppi*nam* LBL lager veldig gode muffins btw *ler*
Aussieglis Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Sjokolade! Og gjett om jeg ber sambo kjøpe en pose når han skal på butikken!
Peers Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Skrevet 3. Juli 2007 Da er det jo Siffins! Haha, den varianten likte jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar