Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjerutstillingen


MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Muuulig kommer en tur for å se, men vet ikke noe sikkert. :whistle:

Godt mulig jeg heller drar på Soria Moria (miniaturhundutstilling den andre dagen), og at jeg ikke orker begge dagene.

  • 3 weeks later...
  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet
Vi kommer. Stiller Bella i junior eller unghund og Albin i åpen.

Vi stiller også for Rodi Hübenthal.

Albin skal ikke stilles her heller.

  • 2 weeks later...
Guest Christine
Skrevet

Vi får hard konkurranse mot oss selv vi... Jeg som hadde håpet på iallefall en ES til, men jeg skjønte jo egentlig at det ville bli bare Vegas... "/

PM'en kom i dag, og Anne skulle dømme alle valpene, men ble litt endringer sånn sett.

Skrevet

Oi, får ikke PM for denne utstillinga jeg.

Orker du å sjekke antall bernere, både valp og voksen?

Guest Christine
Skrevet

Berner, voksen: 9 stk i ring 1, første rase i ringen, klokken 09.00

Berner, valp: 2 stk i ring 3, oppmøte kl 10.00 :lol:

Guest Christine
Skrevet
9 stk??? Tuller du?? :)

Åh, så bra, har aldri stilt for så få før!

Ja,okei jeg tulla... Er 25...

Neida, er nok "bare" 9 :lol:

Guest Christine
Skrevet
Å? skal ikke Anne dømme Vegas?

Nei. Georg Schulz Hopstad dømmer de fleste valpene, hvem nå enn han er...

Guest Christine
Skrevet
Edit: glem det, fikk fatt på Tore ;) . To andre tollervalper :P Spent!

Hehe, går nok bra ;) Kanskje vi ses i BIG-ringen? :icon_fun:

Skrevet
Hehe, går nok bra ;) Kanskje vi ses i BIG-ringen? :icon_fun:

Er ikke setter og retriever i to forskjellige grupper?

Guest Christine
Skrevet

Jo, men vi er en av to(om jeg så riktig da) påmeldte stående fuglehunder, sånn at gruppe 7 slåes sammen med gruppe 8 i BIG.

Skrevet
Hehe, går nok bra ;) Kanskje vi ses i BIG-ringen? :icon_fun:

Kanskje det ;) Hadde vært gøy å komme til BIG finalen igjen men får se hvordan det går. Ikke så lenge igjen nå.!

Guest Christine
Skrevet
åh, men hvem skal jeg heie på da? :P

Oss ;)

Neida! Har egentlig ikke store forhåpningene, bir blir vi, med mindre dommeren syns Vegas er så stygg og uproposjonert... Men når vi skal gå i big så tror jeg vi er en av de som blir sendt ut først ;)

Skrevet
Nei. Georg Schulz Hopstad dømmer de fleste valpene, hvem nå enn han er...

Javel... må vel hjem og finne papirene, skjønner jeg, har ært borte noen dager.... Har hørt at det er dommerendring på akita, og hvis det er endring på shibavalpen også, så får man vel tenke over saken en gang til... Georg er jo ikke dommer, bare oppdretter av ymse raser...

Skrevet
Javel... må vel hjem og finne papirene, skjønner jeg, har ært borte noen dager.... Har hørt at det er dommerendring på akita, og hvis det er endring på shibavalpen også, så får man vel tenke over saken en gang til... Georg er jo ikke dommer, bare oppdretter av ymse raser...

Hvilke raser? Jeg finner bare hestestoff når jeg googler mannen...

Skrevet
Hvilke raser? Jeg finner bare hestestoff når jeg googler mannen...

Tror han har kennelnavn pizzicato

Raser jeg vet: Chow chow, westie, en av de australske gjeterrasene

Guest Christine
Skrevet
Dvergpuddelen min kommer fra kennel Pizzicato.

Da vet du vel hvordan han er som person? :console:

Sitter å leser inne på siden hans nå, men fant ikke no spess om han desverre...

Jaja, håper virkelig at vi får en flott debut sånn når det gjelder dommer :)

Guest Christine
Skrevet

Oj, kommer du helt fra Oslo for å se på en så liten utstilling? Skjønner ikke at du gidder, hehe :console:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...