Guest Christine Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Kristiin: når det bildet ble tatt så var vi på tur i malvikmarka. Marita: tusen takk! Og sånn liten oppdatering, når tråden først ble oppdatert. Han har våknet nå, og det er tydelig! Så gleder meg til fjellet i påska, så skal vi se om vi finner noe. Fineste lillegutten min det (Man kan vel kalle han liten når han enda ikke løfter på foten? ^^,)
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Bilder fra påska: Nyydelige voffsen min.
HHC Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Takk folkens Du har da sett han før? Tror kanskje jeg ikke kommer meg til NKK Trondheim, men godt mulig jeg sender ham med noen slik at de kan stille han for meg. (Eventuelt be mamma dra dit med han, så stiller du ) Jeanette: Hihi, når du så han så var han jo bare bittelille valpen? Joda, men lenge siden.. Og jeg sier ikke nei om han først er på leangen altså Makan til søtnos
Heidihj Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Oi! Så stor han har blitt Skjønne skapningen! Jeg må hilse på en gang
Fantasia Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Bilder fra påska: Nyydelige voffsen min. Kjempe nydelig hund og utrolig kult bilde
tm100021 Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Wow...Så nydelig han har blitt... Og voksen!! Jeg husker det enda som igår når du henta han og greier og han ble hetende Vegas og ikke Munin
Guest Christine Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Joda, men lenge siden.. Og jeg sier ikke nei om han først er på leangen altså Makan til søtnos Fant ut at jeg får tid til å stille han selv, men du kan få stille han en gang, så slipper jeg alt det tuller med nerver og slike ting Wow...Så nydelig han har blitt... Og voksen! Jeg husker det enda som igår når du henta han og greier og han ble hetende Vegas og ikke Munin Husker det som om det var i går, jeg også Takk, folkens
MarieR Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Wow! Voksen jo! Og som jeg har sagt før, de er enda penere når de er på fjellet enn i skogen!
Tini Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Kjempe nydelig.. Ble forelsket i engelsk setter jeg nå.. hehe Din da selvfølglig...
Guest Christine Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Nå fortiden så driver vi å trener på ringtrening, da vi debuterer i junorklasse på søndag. Ehm, som sagt.. vi trenger ringtrening. Jeg sliter litt med å få stilt han opp ordentlig uten at det blir skjevt og føtter overalt..
tm100021 Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Så flott og stor han har blitt Christine.
SoppenCamilla Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Naaw, han er så utrolig skjønn.
MarieR Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Han er så pen Men trenger du å holde igjen kjeften hans? holder det ikke om du bare støtter opp hodet under?
Guest Christine Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Takk, folkens Settere får desverre ikke stille på sunndalsøra, så vi har tenkt oss på fuglehundutstilling på Hommelvik Marie: Ja, jeg må nesten holde hodet hans sånn. Hvis ikke så blir alt bare tull, og bikkja står å tripper.
Guest Christine Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 3 bilder fra tur i dag. Resten havner i bloggen fortløpende.
Guest Christine Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 For 20 dager siden fylte Vegas 1år! Tida går så aaaltfor fort.. Ellers så har vi siden sist jeg skrev i denne tråden også debutert i JK, og vi endte opp med 2. JK. Neste utstilling igjen blir på NKK Trondheim (trenger muligens handler..)
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Nå har jeg sett på alle de herlige bildene i denne tråden:) Nydelig hund altså! Settere er noe for seg selv
Guest Christine Skrevet 5. Juli 2008 Rapporter Skrevet 5. Juli 2008 Takk Først noen bilder fra hagen, så noen bilder fra fjelltur: from one side to another så fra fjellturen: Vegas og jeg som speider etter rein sånn, ferdig med spammingen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar