Gå til innhold
Hundesonen.no

Las Vegas, fra valp til unghund

Guest Christine

Recommended Posts

Synes at sovebildet(øverst) var søtest jeg, hihi :) Så koselig når de sover masse når de er små.

Hva var forresten årsaken til navnebyttet? Trodde du likte navnet Munin så godt jeg?

Er det forresten noen regler når det gjelder farge/tegninger på utstilling? Kan de ha så mye/lite farge som de bare "vil"? På IS er det jo f.eks. restriksjoner på hvor mye hvite tegninger de kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 194
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Synes at sovebildet(øverst) var søtest jeg, hihi :hyper: Så koselig når de sover masse når de er små.

Hva var forresten årsaken til navnebyttet? Trodde du likte navnet Munin så godt jeg?

Er det forresten noen regler når det gjelder farge/tegninger på utstilling? Kan de ha så mye/lite farge som de bare "vil"? På IS er det jo f.eks. restriksjoner på hvor mye hvite tegninger de kan ha.

Syns Munin ble litt vanskelig og ekkelt å rope. Dessuten så mobba alle her i området navnet, og sa det i helt feile toner osv, så jeg ble innmari lei av å høre navne :)

Regler og regler.. Men det foretrekkes hunder uten store, fargede partier over hele kroppen, og heller småflekker over det hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Søte valpesenga, søte valpisen som slår seg til ro i den og søte flagreørene. :)

Snart kan jeg klare å kalle ham Vegas også, bare et par-tre bilder til evt et besøk, og så er det gjort. :poke:

Hihi :)

Verdens kuleste valp dette, og han er digg i drakamper! :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
åh, og jeg fikk ikke sett han ? :) Herrigud, noe så nyyyyydelig! Og han likte min hjemmelagede leke også ? Tihi, Jeg gleder meg til å se han! :)

Ja, han elsker den!

Takk Takk! Han har utviklet seg raskt, og han er egentlig veldig pen, og ikkeminst stor for alderen! :)

Jeg sovner nede i stua med han, og hver natt blir jeg vekt av poter som står oppå fjeset mitt, og krokodilletenner som biter hardt. Han vet hvordan han skal få oppmerksomhet denne gutten! :hyper:

Kommer nok flere bilder ganske snart, må jo ha mange bilder av valpetiden hans :poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Tinka og jeg vært nede og hilst på Vegas (og nå klarer jeg faktisk å kalle ham Vegas, ikke valpis). Han er kjempeherlig! Søt, sosial, tøff og en anelse klønete - men det kommer seg nok etterhvert. Godbiter er veldig viktig! Det samme er leker. :ahappy:

Anyway, tid for spam:

IMGP1566.jpg

IMGP1570.jpg

IMGP1574.jpg

IMGP1575.jpg

IMGP1579.jpg

IMGP1581.jpg

IMGP1588.jpg

IMGP1590.jpg

IMGP1603.jpg

IMGP1608.jpg

Dele opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :P

Jeg ser mange små flekker som blir brunere etterhvert, men nei- han kommer ikke til å få så mye farge.

Vegas er gigantisk! Moren er større enn Milo og det samme er faren. Vegas har monsterlabber og er veldig stor. Runder snart 5 kg! :ahappy:

Ellers så er han en herlig og utrolig leken hund. Mitt nye håp innen jakt og lydighet :P

Han var jo bare helt nuudelig!

Men stor? Njes! Tulla var ti kg hun, da vi hentet henne, 9 uker gammel.. :shocked: (Og hun er ganske normal nå..) Men når foreldrene er større enn Milo, så blir nok lille knøttet stort en dag også. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så søt :ahappy: . har du ingen bilder av milo og valpen sammen? Er så gøy med slike :ahappy:

Vi gadd ikke å gå aktivt inn for det i dag - men det blir nok seinere! - men her er to bilder hvor de dukker opp begge to, så får man i alle fall sett størrelsesforskjellen på dem (på det andre kan man forøvrig skimte Tinka også):

IMGP1593.jpg

IMGP1578.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Der kom bildene ja :ahappy:

Jeg syns han er stor jeg.. I allefall i forhold til hvordan Milo var på hans alder.

Han er så herlig å ha med å gjøre. Fins ikke redd og tar nye utfordringer med storm. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Kjempe søt er han :P

Gleder meg ikke mindre nå til å hilse på han...

Takk! :P

Hilse på skulle du ha gjort i dag, men du ble jo syk du! :P

Neste helg tror jeg vi muligens skal en bitteliten tur på utstilling å se, hele gjengen! Da får Vegas sett og møtt flere flotte Engelsk Settere.

To bilder i dag. Det ene er fra første gangen jeg så han, og det andre er fra andre dagen her hjemme. Syns det no forskjell?

Første gangen jeg så han:

DSC05544-1.jpg

Andre dag hjemme:

DSC05886-1.jpg

Jeg som synes at han var så utrolig liten! Etter møte med lille Blomst (DP) i dag, så synes jeg at han er gigantisk!

Kommer vel et par bilder fra valpetreff senere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...