victoria_e Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2007 *Kremt* Fiona kan finne på mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2007 Chaka: Echo: http://i77.photobucket.com/albums/j42/yode...vmarch06084.jpg C-kullet: D-kullet: Duna: Dennis & Goliat: http://i77.photobucket.com/albums/j42/yode...alper_1d043.jpg Har maange fler på hjemmesiden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2007 Åh helledussan! jeg blir jo helt dårlig jo! Masse herlige valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2007 Chaka: Hae du sett en slik herlig michelinvalp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Hae du sett en slik herlig michelinvalp! Hehehe.. Du sa noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2007 Sebastian 7 uker Sebastian 10 uker på alle bildene: Biter på kameravesken Biiiiitteliten, 10 uker gammel da jeg hentet ham, 597gram Lasse 9 uker Lasse 13uker Lasse 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 det skulle vært STRENGT FORBUDT å legge ut slike valpebilder, blir jo helt gaaaal her Finnes det noe i hele verden som er søtere enn en valp ? *trokke det* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Jeg syns dette bildet av Nynne og Ditte er så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 sorry for all bildespammen, men Tia var bare verdens nydeligste som valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Helt enig med de fleste her at det burde vært et sånt warning skilt på denne tråden. Nå skulle jeg jammen santen ønske at livet varte evig slik at jeg kunne kjøpe alle disse hundene en gang *Smelt* Vil ha: Alle BC valpene i denne tråden Alle Basenjii valpene i denne tråden Alle Sheltie valpene i denne tråden Alle toller valpene Også resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Hehe, skaffet meg photobucket jeg! Og etter å ha brukt 10 min på å finne et brukernavn som var ledig så fikk jeg lastet opp noen da.. Hos oppdretter: I farta, 8 uker: "Pip, jeg vil inn likevel!" Må innrømme at det kom til et punkt der vi testet min venninnes sko: Åå, jeg savner henne som lite nurk Bibi heter hun forresten, og ja, hun er vel fortsatt liten.. hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Aww, søteste pommevalpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1rene Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Min herlige BC valp, Iris (Viss eg får til dette bilde greiene :glare: ) 8 veker: 3 mnd: I oppvaskemaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Her kommer noen bilder av alfred, en kollega av mammas lille skjønne nurk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Hvilken rase er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 mente du alfred så er det wheaten terrier husker når archie var så liten. de er til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Border collien Iris var jo bare helskjønn da Litt forskjellige ører der også eller?`hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 29. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Veninna mi sin boxer Måtte bare legge ut et bilde:D http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/P7240126.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Sara 12 uker : http://i200.photobucket.com/albums/aa108/j...g/lillesara.jpg Klein & Sara 12 uker : http://i200.photobucket.com/albums/aa108/j...ereng/KleinSara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Dalmisvalpen til en treningskompis på sin første runderingstrening: Tidenes søteste valp *savne* Fugazzi er valpeonkel: W.S valpen Enya Enya sammen med storebror Birk Ble kanskje litt mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Ååh, jeg har mer valpisbilder! Vegas, sjarmøren til Christine: Samt et par bilder av en skjønn og ung Eso: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1rene Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Border collien Iris var jo bare helskjønn da Litt forskjellige ører der også eller?`hehe. Takk:) Ja, litt forskjellige kan du sei.. Satser på at begge ørene reiser seg, men kan faktisk hende at det blir eit øre opp og eit ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Takk:) Ja, litt forskjellige kan du sei.. Satser på at begge ørene reiser seg, men kan faktisk hende at det blir eit øre opp og eit ned På min 2 1/2 årige bc så er hver dag unik Men nydelig uansett hvordan ørene blir. For ho var skikkelig flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1rene Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 På min 2 1/2 årige bc så er hver dag unik Men nydelig uansett hvordan ørene blir. For ho var skikkelig flott Tusen takk:) Må innrømma at eg er innpå heimesio di støtt og stadig. Rex er berre heilt ufattelig nydelig! Bocca og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Jeg å har bilder av valpene mine! Nå som jeg går å undres over å få en til snart, så ble man jo ikke mindre sjuk av å sitte å se på disse valpene. Faro min... Z mener han er rimelig mye tøffere enn den digre schæferen... To dager etter han kom i hus og hadde vært låvevalp i 7 uker. Da blir slike ting som do en merklig ting som må utforskes. Vakkreste! Og slik så starten på neseprøven ut, rart vi sliter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar